چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه شهرخودرو خراسان یک باشگاه فوتبال ایرانی در شهر مشهد است. که ابتدا نام پدیده را بر خود داشت.

شعرخودرو

باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده با هدف توسعه ورزش حرفه ای فوتبال و به منظور اثر گذاری در عرصه های ورزشی در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی با حمایت مالی و پشتیبانی شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز(سهامی عام) تشکیل شده است و پس از خرید امتیاز تیم « مس سرچشمه کرمان» و انجام امور حقوقی و اجرایی ثبت باشگاه، عملا" از سال ۱۳۹۲ آغاز به کار نموده و با جذب نیروهای توانمند در عرصه فوتبال نسبت به تنظیم برنامه های تمرین، انجام آمادگی‌های لازم تکنیکی، ارائه آموزشهای تخصصی فراگیر و همچنین تنظیم قرارداد با جمعی از بهترین بازیکنان اقدام کرده است.

پدیده

دراین مرحله باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده، در رشته فوتبال فعال شده است که قطعا" با ایجاد بستر مطلوب فرهنگی برای ورزشکاران باشگاه و ایجاد ساختارسازی مناسب مسیر خودکفایی، در سایر رده های سنی در فوتبال پایه را دنبال خواهد کرد، به گونه ای که بتوان به لحاظ بازیکن سازی به خودکفایی برسیم.

هدف از تاسیس این باشگاه تقویت ورزش استان خراسان، حضور در لیگ برتر کشور و درآینده نزدیک با حضوردر میادین بین‌المللی محقق خواهد شد و به عنوان پدیده ای ماندگار، نسبت به رسالت خطیری را که شروع نموده انجام وظیفه خواهد کرد.

۱۳۹۲–۱۳۹۷

در خرداد ۱۳۹۳ نام این تیم جهت راهیابی به لیگ برتر خلیج فارس، از «پدیده مشهد» به «پدیده خراسان» تغییر کرد. در نیم فصل اول لیگ هجدهم پدیده خراسان با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی توانست نتایج قابل قبولی کسب کند و در پایان نیم فصل در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. اما شرکت پدیده در اداره امور باشگاه مشکلاتی داشت و سرانجام پس‌از کش و قوس‌های فراوان و با همکاری مسئولان استانی در سال ۱۳۹۷ سهام باشگاه پدیده به شرکت شهرخودرو با مالکیت فرهاد حمیداوی منتقل شد؛ که اسم این تیم ازنیم فصل به پدیده شهرخودرو تغییر کرد. این باشگاه در لیگ هجدهم موفق به کسب سهمیه پلی-آف لیگ قهرمانان آسیا شد و اولین تیم استان خراسان رضوی است که به این مسابقات راه یافته‌است.

۱۳۹۷

این باشگاه از فصل جدید با نام شهرخودرو خراسان در مسابقات حاضر شد.

کد خبر 267268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha