پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۹:۴۴
۰ نفر

همشهری آن‌لاین- سید محمد تقی رسولی: آمازون در جدیدترین خبرهای خود و به نقل از مایکروسافت، قیمت ویندوز ویستا را 239 دلار اعلام کرده است و اظهار امیدواری کرده مشتریان با این قیمت مشکلی نداشته باشند.

آمازون که در حال حاضر در حال پیش فروش ویندوز ویستا میباشد، در لیست قیمت خود دو نسخه دیگر از ویندوز را نیز آورده‌است که هم قیمت ویندوز XP‌میباشند.

طبق این لیست قیمت، ویندوز ویستا مدل work هم قیمت با ویندوز Xp نوع حرفه‌ای و به قیمت 299 دلار است و ویندوز ویستا مدل خانگی همانند ویندوز خانگی XP به قیمت 199 دلار به‌فروش می‌رسد.

اما مایکروسافت امیدوار است بیشتر کاربران از نسخه Premium ویستا استفاده کنند که دارای امکانات مولتی‌مدیا و ضبط آنلاین برنامه‌های تلویزیونی‌است (تقریباً معادل ویندوز XP مدل MediaCenter) که قیمت آن 239 دلار اعلام شده‌است.

نسخه دیگری از ویندوز ویستا بنام Ultimate نیز معرفی شده که علاوه بر کارهای خانگی، در کارهای حرفه‌ای نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت این نسخه نیز 399 دلار اعلام شده است.

البته کسانی که از نسخه‌های ویندوز XP استفاده می‌کنند، می‌توانند با مبلغ بسیار کمتری(معادل 99 دلار) ویندوز خود را به ویستا ارتقا دهند.

کد خبر 3194

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز