چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۳
۰ نفر

7 میلیون نیکو‌کار، مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و در امور صندوق صدقات حمایت از یتیمان، طرح برکت، تهیه جهیزیه، طرح آزاد سازی زندانیان در جشن رمضان و ایام دیگر سال، کمک‌های خود را به کمیته امداد ارائه می دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، حسین نبی لو، سرپرست حوزه معاونت مشارکت های مردمی این کمیته، گفت: در هفته اطعام ، بسیاری از خیرین نیکوکار سفره های اطعام را برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گسترده اند و با ارزاق، سفره‌های اطعام را فراهم می کنند.

سرپرست حوزه معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، در خصوص طرح زکات نیز گفت: در این طرح که روستاییان کشور مشترک آن هستند هر ساله زکات آنها تحویل کمیته امداد امام خمینی (ره)  می شود.وی گفت: در سال 85 قریب به 3 هزار میلیارد ریال کمک‌های نقدی وغیر نقدی و خدماتی خیرین در قالب طرح‌های ذکر شده در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

نبی لو، از دیگر طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جذب و ساماندهی و هدایت مشارکت‌های مردمی را برپایی جشن رمضان، طرح صدقات، کمک در امور حوادث ، طرح مفتاح الجنه و جمع‌آوری نذورات و قربانی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در ابتدای هر سال کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه سالیانه خود را تدوین کرده و برای هر برنامه فرآیند لازم کمی و کیفی اجرای آن در استان‌ها را در نظر می‌گیرد.

وی گفت: در بعد کمی بحث کمک‌های نقدی و غیر نقدی مطرح می‌ شود و در بعد کیفی بحث بستر سازی و شفاف سازی عملکرد‌ها جهت جذب اعتماد مردمی برای حمایت از اکرام در برنامه سالیانه در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 31907

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز