همشهری آنلاین: سعید ستاری با اشاره به اینکه در سال گذشته 32 میلیارد تومان در بخش جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده بود، گفت: با برنامه انجام شده امسال پیش‌بینی می‌شود این رقم به بیش از 40 میلیارد تومان افزایش یابد.

جشن نیکوکاری

سعید ستاری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه جشنواره نیکوکاری امسال در سه روز متوالی در سطح کشور برگزار می‌شود گفت: روز گذشته و با حضور مسئولان امداد و آموزش و پرورش زنگ آغاز جشن نیکوکاری در مدارس سطح کشور نواخته شد.

وی تصریح کرد: امروز نیز جشن نیکوکاری در سطح شهر، پایگاه‌های بسیج، پایگاه‌های کمیته امداد ادامه خواهد داشت ضمن اینکه فردا جشن نیکوکاری در مسیر پیاده‌روی خانواده‌ها و در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

ستاری اضافه کرد: امروز بیش از 45 هزار پایگاه در سطح شهر آمادگی جمع‌آوری کمکهای مردمی را برای نیازمندان و مددجویان دارند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته کمکهای جمع آوری شده تا پایان هفته آینده به خانواده‌های نیازمند و محروم در سطح کشور خواهد رسید.

ستاری بیان داشت: در سال گذشته میزان کمکهای جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری 32 میلیارد تومان بود که امسال پیش‌بینی می‌شود این رقم به بیش از 40 میلیارد تومان افزایش یابد.

کد خبر 204377
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز