چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۳
۰ نفر

7 میلیون نیکو‌کار، مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و در امور صندوق صدقات حمایت از یتیمان، طرح برکت، تهیه جهیزیه، طرح آزاد سازی زندانیان در جشن رمضان و ایام دیگر سال، کمک‌های خود را به کمیته امداد ارائه می دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، حسین نبی لو، سرپرست حوزه معاونت مشارکت های مردمی این کمیته، گفت: در هفته اطعام ، بسیاری از خیرین نیکوکار سفره های اطعام را برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گسترده اند و با ارزاق، سفره‌های اطعام را فراهم می کنند.

سرپرست حوزه معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، در خصوص طرح زکات نیز گفت: در این طرح که روستاییان کشور مشترک آن هستند هر ساله زکات آنها تحویل کمیته امداد امام خمینی (ره)  می شود.وی گفت: در سال 85 قریب به 3 هزار میلیارد ریال کمک‌های نقدی وغیر نقدی و خدماتی خیرین در قالب طرح‌های ذکر شده در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

نبی لو، از دیگر طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جذب و ساماندهی و هدایت مشارکت‌های مردمی را برپایی جشن رمضان، طرح صدقات، کمک در امور حوادث ، طرح مفتاح الجنه و جمع‌آوری نذورات و قربانی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در ابتدای هر سال کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه سالیانه خود را تدوین کرده و برای هر برنامه فرآیند لازم کمی و کیفی اجرای آن در استان‌ها را در نظر می‌گیرد.

وی گفت: در بعد کمی بحث کمک‌های نقدی و غیر نقدی مطرح می‌ شود و در بعد کیفی بحث بستر سازی و شفاف سازی عملکرد‌ها جهت جذب اعتماد مردمی برای حمایت از اکرام در برنامه سالیانه در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 31907

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز