همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دولت در بحث اجرای برجام به تدابیر ۹ گانه مقام معظم رهبری توجه کند و در تک‌تک مراحل اجرای برجام باید توصیه‌های ایشان مدنظر مسئولان قرار بگیرد.

 محمدرضا نقدی

سردار محمدرضا نقدی در گفت‌وگو با تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: همه نیروهای ملی و مردمی در اوج عشق و فداکاری به کشور هستند و در قطعنامه پایانی اجلاس بسیج که با هدف تأکید بر وحدت، حضور مردم در تمامی صحنه‌ها، مردمی‌بودن نظام، پیشرفت علمی، نظامی و اقتصاد مقاومتی، دفاع از فلسطین و مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی برگزار شد به نقش کلیدی مردم و قوای سه‌گانه در پیشرفت کشور و اهداف و خواسته‌های به‌حق مقام معظم رهبری تأکید شد.

وی افزود: مهم‌ترین رسالت ما مراقبت از خودمان در برابر طعمه‌های شیطانی دشمنان است و اینکه در این ارتباط غفلت نکرده و دنیا‌طلب نباشیم؛ مهم‌ترین وظیفه بسیج بصیرت‌بخشی و آگاهی‌بخشی مردم و پرده‌برداری از مکر و حیله دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: باید خودمان را باور کنیم و خودباوری در برداشتن گام‌های بلند و ثمربخش بسیار مؤثر است.

نقدی در خاتمه تاکید کرد: دولت در بحث اجرای برجام به تدابیر 9 گانه مقام معظم رهبری توجه کند و در تمام مراحل اجرای برجام باید توصیه‌های ایشان مدنظر مسئولان قرار بگیرد.

کد خبر 318587

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha