همشهری آنلاین: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج برای مقابله با اندیشه‌های باطل دشمن در آمادگی کامل بسر می‌برد و همه حرکات او را در زمین، آسمان و دریا رصد می‌کند.

علی فضلی

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، روز پنجشنبه در یادواره 183نفر از شهدای گردان فجر لشکر 33 المهدی در کازرون اظهار داشت: امروز دو هزار و 350 گردان رزمی بسیج بهتر از 37 سال گذشته، با افتخار آماده دفاع همه جانبه از آرمان های ارزشمند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: بسیج به معنای دفاع از دین و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنی ها از جمله دشمنانی مانند آمریکا، برخی از کشورهای اروپایی و منطقه که در حمایت از تکفیری‌ها سنگ تمام گذاشته‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری ازسخنان خود باارج نهادن به مقام شامخ شهدا به وِیژه شهدای گردان فجر لشکر 33 المهدی گفت: چهارم دی ماه روز مهمی در تاریخ شهرستان کازرون محسوب می شود زیرا در چنین روزی در سال 65 در جریان عملیات کربلای چهار، 78 نفر به شهادت رسیدند که بیشتر این شهدا به این شهرستان تعلق دارند به همین سبب چهارم دی به عنوان روز کازرون نام گرفته است.

سردار فضلی با بیان خاطراتی از عملیات های مختلف در لشکر 33 المهدی در دوران دفاع مقدس، بیان داشت: گردان فجر لشکر 33 المهدی در 19عملیات 730 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

امام جمعه کازرون هم در این آیین اظهار کرد: در نیروهای رزمنده لشکر 33 المهدی در هشت سال دفاع مقدس چندین ویژگی وجود داشت که از شاخص ترین آنها اخلاص بود و آنان به دور از هرگونه جناح بندی با هم متحد و تابع امام (ره) و ولایت بودند.

حجت الاسلام محمد خرسند افزود: تا زمانی که از ولایت فقیه تبعیت کنیم، آمریکا، اتحادیه اروپا و اعراب مرتجع منطقه هیچ غلطی نمی کنند و نخواهند کرد.

در این آیین با اهدای تندیس از خانواده شهدای حاضر در این یادواره تجلیل شد. شهرستان کازرون در فاصله 120کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

کد خبر 319241

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha