جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: همشهری سرنخ تنها مجله حـوادث و شگفتی‏‌های کشور است که به بازخوانی مهمترین اتفاقات اجتماعی کشور می‌پردازد.

سرنخ

در اين نشريه ميتوان موضوعات حوادثي و هشداردهنده براي شهروندان را خواند. هدف گذاري سرنخ بيشتر به پوشش مخاطبان عام معطوف است و تلاش مي‌كند تا علايق اين قشر از جامعه را در نظر بگيرد و با استفاده از جذابيت‌هاي حوزه حوادث و شگفتي‌ها آموزش‌هاي اجتماعي لازم را به آنها بدهد و آنها را با آسيب‌هاي اجتماعي و شيوه برخورد با آنها آشنا كند.

با اين استراتژي بخش حوادث نشريه از انعكاس صرف اخبار مربوط به جنايتها كه در برخي از نشريات زرد با هدف فروش بيشتر و جنجال صورت مي‌گيرد خودداري كرده و بيشتر بر اطلاع رساني صحيح و درست درباره حوادث و چگونگي جلوگيري از آنها متمركز است.

محورهاي مهم محتوايي اين نشريه به اين شرح است: آشنايي مخاطبان با حوادث در راستاي پيشگيري از آسيب‏هاي اجتماعي، آسيب شناساني و آگاهي بخشي شهروندان از نارسايي هايي که در سايه رواج خشونت و .. در کمين آنان است، انعکاس حوادث خانوادگي در راستاي معرفي و ريشه يابي بحرانهاي خانوادگي، ارتقاي فرهنگ قانون مداري با تاکيد بر اثرات نظم گريزي و ترويج سبک زندگي سالم زيستي و کسب درآمد و رزق حلال با انعکاس نتايج رفتارهاي غيراخلاقي.

sarnakh.hmg.ir

کد خبر 318429

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha