یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نشریه خردنامه با توجه به اولویتهای موضوعی موجود در رهنمودهای مقام معظم رهبری، به مطالعه، ترویج و تحلیل گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه معارف انسانی و اسلامی می‌پردازد.

خردنامه

يكي از عمده‌ترين كاستيهايي كه در حال حاضر در زمينه علوم اسلامي و علوم انساني با آن روبرو هستيم، فقدان دسترسي روزآمد به مباحث تئوريك است، در واقع، از سويي توليد علم در جامعه دانشگاهي ما اندك است و از سوي ديگر مكاني براي ارائه و ابراز نظرات نو و تازه محققان و متخصصان و اهل نظر در اين علوم كمتر فراهم آمده است.

گروه مجلات همشهري با اطلاع از اين خلأ كوشيده است با گردآوري متخصصان و انديشمندان حوزه علوم اسلامي و انساني مجال و محلي تمهيد كند تا نظرات و يافته‌ها و نقدهاي ايشان در معرض نقد و نظر علاقمندان و كارشناسان مرتبط با اين رشته‌ها قرار گيرد.

فصلنامه همشهري خردنامه ذيل اين هدف انتشار مي‌يابد و در تلاش است كه علوم انساني و اسلامي را درهم‌تافتي معنادار تحليل كند.

به ديگر زبان، نشريه خردنامه با توجه به اولويتهاي موضوعي موجود در رهنمودهاي مقام معظم رهبري، به مطالعه، ترويج و تحليل گفتمان انقلاب اسلامي در حوزه معارف انساني و اسلامي مي‌پردازد.

kheradnameh.hmg.ir

کد خبر 317919

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha