همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور سه‌شنبه 27 شهریور با حضور در مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین وضعیت اجرای برنامه چهارم توسعه ‌اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور، ارایه خواهد کرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در گفتگو با ایرنا افزود: باتوجه به پیگیری‌های انجام شده برای حضور رئیس‌جمهور در مجلس، دکتر احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس گزارشی مبسوط و مشروح از عملکرد دولت در رابطه با اجرای برنامه چهارم توسعه و شاخص‌های موجود ارایه می‌کند.

حمید رضا حاجی‌بابایی تأکید کرد: با ارایه این گزارش نمایندگان مجلس در جریان آخرین وضعیت اجرای برنامه چهارم توسعه از سوی دولت، قرار خواهند گرفت.

این عضو هیئت‌رئیسه اظهار داشت: نمایندگان مجلس همچنین فردا دوفوریت لایحه "الحاق یک تبصره به ماده یک قانون مطبوعات" را نیز در صحن علنی مجلس بررسی می‌کنند.

حاجی بابایی تصریح کرد: براساس این لایحه خبرگزاری‌های داخلی و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی داخلی از حیث حقوق، وظایف، حمایت‌های قانونی و جرائم و مجازات‌ها و مرجع و نحوه دادرسی مشمول احکام‌مقرر در قانون مطبوعات و اصلاحات آن می‌شوند.

وی یادآور شد: نمایندگان مجلس همچنین روز سه‌شنبه به‌ادامه بررسی جزییات لایحه یک فوریتی "اجرای سیاست‌های کلی اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسی و واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیر دولتی" می‌پردازند.

کد خبر 31677

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز