همشهری آنلاین: مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و جمعی از فرماندهان، مسئولین و دانشجویان، در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.

پدافند

به گزارش روابط عمومي پدافند هوايي امیر صباحی‌فرد در این مراسم ضمن گرامیداشت روز دانشجو و تبریک این روز به دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه پدافند وظیفه حساس‌تری نسبت به سایر دانشجویان دارند چرا که برای دفاع از برترین ارزش‌ها وارد ارتش جمهوری اسلامی شده‌اند.

وی افزود: دشمن ما دشمن انرژی هسته‌ای یا تسلیحات نظامی نیست بلکه دشمن باورها، فرهنگ و خروش حسینی ما است و تا زمانی که این فرهنگ وجود دارد این دشمنی هم ادامه‌دار است و امروز می‌بینید که در سوریه عراق، لبنان و یمن هم می‌خواهند این فرهنگ را سرکوب کنند.

صباحی‌فرد با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین تصریح کرد: به یاری خداوند و با تدابیری که در نظر گرفته شده بود این اجتماع عظیم به بهترین شکل و بدون هیچ گونه حادثه‌ای انجام شد، در صورتی که در منا چند هزار نفر مسلمان در اثر بی کفایتی رژیم آل سعود از بین رفتند، با وجود این که جمعیت حاضر در اربعین به مراتب بیشتر از حاضرین در منا بود.

در پایان این مراسم از دانشجویان برتر دانشکده‌های فرماندهی و کنترل مکانیک و برق دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تقدیر شد.

کد خبر 316369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha