همشهری آنلاین: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دی پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

اسماعیلی

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با اهداء سلام به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا فداء) و درود به روح پر فتوح معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) و انسانهای آزاده و بزرگی که با تبعیت از امر مولا و مقتدایشان جان بر سر پیمان نهاده و در راه خدا از خود گذشتند و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی).

به یقین تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی آکنده از مقاطع حساسی است که در جای جای آن می توان الطاف خفیه و دست قدرت الهی را مشاهده نمود.

یکی از آن مقاطع حساس، نهم دی ماه 88 است که ملّت شریف، بصیر و آگاه ایران اسلامی با عمل به وصیت پیر مراد خویش که فرمودند: "..... نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد...."،"....پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد..." وارد صحنه شده و با پشتیبانی و نشان دادن اوج ارادت خود به ولایت فقیه، زیباترین جلوه‌های بصیرت،‌ ولایتمداری و دشمن‌شناسی که حاصل تعلیم و تعلم در مکتب عاشورا و تولی و تبری بود را خلق نموده و به دشمنان این مرز و بوم ثابت کردند که جوانان کنونی این مرز و بوم همچون جوانان نسل اوّل و دوم این انقلاب دوشادوش یکدیگر و با بصیرتی عمیق، آماده اطاعت از فرامین فصل الخطاب ولی امر خود در صحنه حضور بوده و با راهبری ها و هدایت های این سکاندار سفینه انقلاب که همواره با شجاعت و ذکاوت خاص خویش، آن را از میان امواج متلاطم تهدیدات و تهاجمات دشمن به ساحل نجات رهنمون ساخته، نخواهند گذاشت توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست‌آموز او در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خللی ایجاد کنند.

البته این نکته مهم را بایستی یادآور شد که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تفکرات ناب این انقلاب را برنتافته و لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت فلذا باید با حفظ بصیرت و درک عمیق از اوضاع سیاسی منطقه و کشور، برای پاسداری از آرمانهای والای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلامی همچون همیشه در صحنه های انقلاب حضوری فعال و پرشور داشته باشیم.

در پایان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، روز پیروزی ملت مومن و ولایت مدار ایران اسلامی در جنگ نرم دشمن، اعلام می دارد جان برکفان و سلحشوران این قرارگاه تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود همگام و همراه با ملت ولایتمدار ایران اسلامی مدافع راستین حریم ولایت و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود. (انشاءالله)

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا

سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی

کد خبر 319889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha