همشهری آنلاین: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دی پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

اسماعیلی

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با اهداء سلام به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا فداء) و درود به روح پر فتوح معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) و انسانهای آزاده و بزرگی که با تبعیت از امر مولا و مقتدایشان جان بر سر پیمان نهاده و در راه خدا از خود گذشتند و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی).

به یقین تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی آکنده از مقاطع حساسی است که در جای جای آن می توان الطاف خفیه و دست قدرت الهی را مشاهده نمود.

یکی از آن مقاطع حساس، نهم دی ماه 88 است که ملّت شریف، بصیر و آگاه ایران اسلامی با عمل به وصیت پیر مراد خویش که فرمودند: "..... نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد...."،"....پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد..." وارد صحنه شده و با پشتیبانی و نشان دادن اوج ارادت خود به ولایت فقیه، زیباترین جلوه‌های بصیرت،‌ ولایتمداری و دشمن‌شناسی که حاصل تعلیم و تعلم در مکتب عاشورا و تولی و تبری بود را خلق نموده و به دشمنان این مرز و بوم ثابت کردند که جوانان کنونی این مرز و بوم همچون جوانان نسل اوّل و دوم این انقلاب دوشادوش یکدیگر و با بصیرتی عمیق، آماده اطاعت از فرامین فصل الخطاب ولی امر خود در صحنه حضور بوده و با راهبری ها و هدایت های این سکاندار سفینه انقلاب که همواره با شجاعت و ذکاوت خاص خویش، آن را از میان امواج متلاطم تهدیدات و تهاجمات دشمن به ساحل نجات رهنمون ساخته، نخواهند گذاشت توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست‌آموز او در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خللی ایجاد کنند.

البته این نکته مهم را بایستی یادآور شد که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تفکرات ناب این انقلاب را برنتافته و لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت فلذا باید با حفظ بصیرت و درک عمیق از اوضاع سیاسی منطقه و کشور، برای پاسداری از آرمانهای والای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلامی همچون همیشه در صحنه های انقلاب حضوری فعال و پرشور داشته باشیم.

در پایان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، روز پیروزی ملت مومن و ولایت مدار ایران اسلامی در جنگ نرم دشمن، اعلام می دارد جان برکفان و سلحشوران این قرارگاه تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود همگام و همراه با ملت ولایتمدار ایران اسلامی مدافع راستین حریم ولایت و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود. (انشاءالله)

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا

سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی

کد خبر 319889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha