مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰
۰ نفر

هفته گذشته شهرداری‌ تهران طی مانوری در بوستان ولایت، خبر از آمادگی برای فصل سرما داد.

بيش از 1200خودروي تخصصي برف‌روبي، محلول‌پاش و شن‌پاش در اين مانور به نمايش گذاشته شد و پس از مانور در اختيار ستادهاي برف‌روبي مناطق 22گانه قرار گرفت. روز گذشته همزمان با بارش نخستين برف پاييزي در مناطق شمالي پايتخت، معاون خدمات شهري از آمادگي كامل شهرداري تهران براي خدمات‌رساني به شهروندان خبر داد.

مجتبي عبداللهي با اشاره به اينكه ستادهاي برف‌روبي در 12ناحيه شهر مستقر و آماده فعاليت‌ هستند گفت: تمامي ستادهاي برف‌روبي شهرداري تهران آماده خدمات رساني هستند. ماشين‌هاي تخصصي محلول‌پاش(CMA) و خودروهاي شن مخصوص و خودروهاي تيغه برف‌روبي امسال با توجه به آغاز بارش‌ها خدمات مناسبي را به شهروندان ارائه مي‌دهند.ستادهاي برف‌روبي هر ساله از 15آبان‌ماه آماده فعاليت هستند و امسال نيز پيش از آغاز فصل بارش، تمامي ستادها در مناطق مختلف شهرداري به‌ويژه در مناطق شمالي و برفگير تهران برپا شده و آماده فعاليت شدند.

همكاري نيروهاي شهرداري با پليس راهور به‌منظور كاهش حجم ترافيك بخش ديگري از سخنان عبداللهي بود. معاون خدمات شهري شهرداري تهران در اين‌باره گفت: به همكاران خود در ستاد برف‌روبي مناطق مختلف توصيه كرديم تا در همه زمينه‌ها با پليس راهور هماهنگ باشند. حتي در زمان بارش باران و برف با پليس همكاري كنند تا از شدت ترافيك‌ها كاسته شود.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران ضمن توصيه به شهروندان در زمان بارش برف و باران گفت: توصيه جدي ما اين است كه با توجه به كاهش سرعت در زمان بارش‌ها، حتي‌المقدور شهروندان از حمل‌ونقل عمومي استفاده كنند و با خودروهاي شخصي در شهر تردد نكنند. مديركل امور خدمات شهري شهرداري تهران نيز اعلام كرد كه با آمادگي‌هاي صورت‌گرفته هيچ ترسي از بارش برف و باران نداريم، بلكه از آن استقبال مي‌كنيم.

اصغر عطايي با عنوان اين مطلب كه آرزوي ما سالي پر از بارش برف و باران جهت مقابله با كم‌آبي است، عنوان كرد: نبايد از بارش برف و باران ترس داشت، بلكه بايد از لذت اين نعمت خدادادي استفاده كرد. وي در عين حال تأكيد كرد كه با آمادگي‌هاي صورت‌گرفته از سوي معاونت خدمات شهري شهرداري تهران، اجازه نمي‌دهيم بارش‌ها به اقتصاد شهري و همچنين رفت‌وآمد شهروندان آسيبي برساند.
وي ضمن توصيه به مردم براي همكاري با نيروهاي خدمات شهري، افزود: در همه جاي دنيا در مواقع بارش برف و باران، شهروندان با ايجاد كارهاي حداقلي شهرداري را در سرعت بخشيدن به رفع چالش ياري مي‌كنند و ما نيز از مردم تهران انتظار داريم تا دست‌كم در پاكسازي‌ برف‌ها و جمع كردن برف در جلوي منازل خود اقدام كنند.

کد خبر 316243

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha