همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در بارش اولین برف پاییزی بیشترین میزان را در منطقه پنج تهران داشته‌ایم، گفت: تمام میادین و خیابان‌های اصلی باز است و علت کندی تردد خودروها، ترافیک صبحگاهی است.

به گزارش ايسنا، مجتبی عبداللهی با بیان اینکه در منطقه پنج بیشترین میزان بارش برف را شاهد بوده ایم، افزود: با وجود بارش اولین برف پاییزی در حال حاضر مشکلی در معابر اصلی شهر تهران نداریم و تردد در تمامی خیابان‌ها عادی است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه تنها در برخی مناطق شاهد بارش برف سنگین هستیم، یادآور شد: مناطق 1 تا 5 و 21 و 22 تنها مناطقی در شهر تهران هستند که میزان بارش برف در آنها از بقیه نقاط شدیدتر بوده است.

وی در خصوص اینکه تمام عوامل خدمات شهری از شب گذشته که بارش برف آغاز شده با تمامی اکیپ و عوامل صددرصد فعالیت می‌کنند، خاطر نشان کرد: در مناطق شمالی شهر تهران از ماده CMA برای آب کردن برف استفاده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره همکاری پلیس راهور و شهرداری تهران در زمان بارش برف ادامه داد: به تمامی مناطق 22گانه ابلاغ شده تا با همکاری پلیس راهور مانع ایجاد ترافیک در میدان و خیابان های اصلی پایتخت شوند.

کد خبر 316291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha