همشهری آنلاین: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت ۵آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در پیامی گفت: حضرت امام روح‌ا... (قدس سره) بسیج مستضعفین را به عنوان بازوی مهم دفاعی کشور و بروز و تجلی یک نیروی مردمی و عالی‌ترین مرتبه تعامل نیروهای مسلح یک کشور با توده مردم خود بنا نهاد.

اسماعیلی

به گزارش روابط عمومي پدافند هوايي متن پیام امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت 5آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به شرح ذیل است؛

سپاس خداوندی را که سخنوران از ستودن او عاجزند و حساب گران از شمارش نعمت‌های او ناتوان و تلاشگران از ادای حق درمانده، خدایی که افکار ژرف اندیش، ذات او را ادراک نمی‌کنند و دست غواصان دریای علوم به او نخواهد رسید.

5آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان مبارک و تاریخی معمار کبیر انقلاب و بت شکن عصر حاضر حضرت امام روح‌ا... (قدس سره) نشان از هوشیاری و درایت بی‌نظیر آن پیر سفر کرده در حساس‌ترین لحظه‌های شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته که آن را به عنوان بازوی مهم دفاعی کشور و بروز و تجلی یک نیروی مردمی و عالی‌ترین مرتبه تعامل نیروهای مسلح یک کشور با توده مردم خود بنا نهاد.

یادآور رشادت‌ها و شجاعت‌ها و مجاهدت‌های خالصانه رادمردانی است که با افتخار، تمام هستی خود را در طبق اخلاص نهاده و در 8سال دفاع مقدس مردانه در مقابل نامردان دنیا ایستادند و چنان سیلی برگوش متجاوزان نواختند که حرارت و سرخی آن سال‌ها از گونه نحسشان رفع نخواهد شد. غیور مردان و زنانی که پس از دفاع مقدس نیز ضمن تلاش در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی در خط مقدم مقابله با فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان روبه صفت همچون کوه استوار ایستاده و نقشه‌های شوم آنان را باطل ساخته و مدال افتخار و تایید مقام عظمای ولایت را که فرموده‌اند: اگر بگوییم قوام انقلاب به بسیج است، حرف گزافی نگفته‌ایم، کسب نموده‌اند.

اینجانب یاد و خاطره شهدای پر افتخار بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن را گرامی داشته وضمن تبریک این یوم‌ا... محضر پاک‌باختگان عرصه شهادت و ایثار با خدای خود عهد می‌بندم تا آخرین نفس و قطره خونمان در پاسداری از حریم ولایت و دفاع از آرمان‌های مقدس شهدا، ثابت قدم و استوار بمانیم.

در پایان توفیقات روزافزون همه بسیجیان جان برکف و خادمین صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت شمول ادعیه زاکیه حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) و هدایت‌های داهیانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مد ظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 315240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha