همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما همیشه دست به ماشه ،آماده و مطیع فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

 فرزاد اسماعیلی

به گزارش ایرنا امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی عصر یکشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حسن طهرانی مقدم در دانشگاه امیر کبیر افزود: دشمن حتی جرات نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی با تاکید بر استعداد جوانان خلاق کشورمان در تمامی زمینه ها یادآورشد: دشمن به جوانان ما دل بسته و چون توانایی مقابله با آنان را ندارد چشم امید به پژمرده کردن آنان دوخته است.

وی با بیان اینکه دشمنان از جوانان این آب و خاک هراس دارند، خاطر نشان کرد: در بحث سیاسی دنیا شاهد بود که حرف جمهوری اسلامی ایران دو تا نشده و بعد از 12 سال نمایندگان کشورهای بزرگ دنیا پای میز مذاکره با ایران نشستند.

115 ماهواره جاسوسی در حال رصد کشورمان هستند

وی با اشاره به اینکه برخی عناصر داخلی می گویند دنیای استکبار با 115ماهواره جاسوسی از تمامی اطلاعات و مسایل ما با خبر هستند، اظهارکرد: دنیای استکبار شناخت دقیقی از ما ندارند و گرنه اینگونه سخن پراکنی نمی کردند.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه تحریم برخی کشورها را ظرف چند روز به زانو درآورده و به آغوش استکبار برگشتند، تصریح کرد: مرحبا به ملت ایران که پس از 37 سال تحریم علاوه بر ایستادگی در تمامی زمینه ها نیز شکوفا شده اند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران بهترین مردم هستند، گفت: غارت امروز عراق مدیون عملکرد سردمداران رژیم قبلی آن بود که خودش را در نیز زیرزمین پیدا کردند.

امیراسماعیلی اظهارکرد: در بحث دفاعی ما می توانیم که از پیچیدگی های خاصی برخوردار است باید بگویم هیچ گلوگاه فنی نداشته و نیازمند خرید فکر از خارج هم نیستیم.

فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء (ص) گفت: به رغم تمامی سختی ها و تحریم های دشمنان علیه کشورمان اما به برکت وجود جوانان توانمند و با استعدادمان نیازی به هیچ فناوری خارجی نداریم و امروز با اقتدار می گویم به دست همین جوانان رادارهایی ساخته شده که بیش از سه هزار کیلومتر را تحت پوشش دارد.

وی ادامه داد: ما تهدید را خوب می شناسیم زیرا آمایش ها، دیگر آمایش های قدیم نیست و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دو بازوی قوی به نام ارتش و سپاه دارد که با همدلی در تمامی زمینه ها با هم هماهنگ هستند.

امیر اسماعیلی گفت: همین جوانان ما هواپیماهای جاسوسی دشمن را به اجبار و با اقتدار به زمین نشاندند و در جای دیگر موجب سقوط آن شدند و این نمونه ای از اقتدار ملت ایران است.

کد خبر 314734

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha