مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای، نتایج رتبه‌بندی روزنامه‌های کشور را اعلام کرد.

در اين رتبه‌‌بندي كه براساس شاخص‌هاي محتوايي، چاپ و توزيع و بنگاهي/ توسعه‌اي و در بازه زماني نيمه‌دوم سال ٩٣ انجام شده، روزنامه همشهري با 80.5 امتياز در رتبه نخست قرار دارد. از مجموع شاخص‌هاي ارزيابي شده در اين گزارش همشهري در آيتم‌هاي تعداد يادداشت اختصاصي، انتشار مستمر سرمقاله، گزارش‌هاي اختصاصي، كاريكاتور و طنز اختصاصي، تعداد مصاحبه اختصاصي، تعداد خبر يا گزارش دريافتي از شهرستان‌ها، نسبت آگهي به محتوا، برخورداري از ماكت، چاپ و كاغذ مناسب، تيراژ، گستره توزيع در سطح كشور، اپليكيشن‌هاي تلفن همراه، نوآوري، حساب كاربري فعال در شبكه‌هاي اجتماعي، تعداد همكاران بيمه‌اي و تعدد نشريات در يك بنگاه حداكثر امتياز را كسب كرده است.

روزنامه‌هاي ايران، دنياي اقتصاد، خراسان، اطلاعات، جام‌جم و شرق در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند. در اين رتبه‌بندي كه 91روزنامه بررسي شده‌اند، روزنامه خبر ورزشي در رديف ششم قرار گرفته و در ميان روزنامه‌هاي ورزشي بالاترين امتياز را كسب كرده است. همچنين در اين گزارش معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد موضوع ايجاد سامانه واقعيت افزوده (كه در همشهري با نام هم‌افزا معرفي مي‌شود) در 5 روزنامه ديگر نيز به‌عنوان نوآوري‌ پذيرفته و تحسين شده است.

جدول

کد خبر 314903

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha