یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شورای سیاسی جنبش انصار الله با صدور بیانیه‌ای حملات تروریستی جمعه شب در پاریس پایتخت فرانسه را که بیش از ۱۵۰ کشته و۲۰۰ زخمی به جا گذاشت محکوم کرد.

 انصارالله حملات تروریستی پاریس را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن ( سبا) شورای سیاسی جنبش انصارالله با صدور بیانیه ای با تاکید بر این مطلب که تروریسم نه دین شناسد ونه وطن از همه کشورهای جهان دعوت کرد با قاطعیت در برابر اینگونه اقدامات غیر انسانی که انسانیت را به طور کلی هدف قرار داده است بایستند.

این بیانیه حاکی است یمن یکی از قربانیان تروریسم است که از مدت ها قبل خواستار مبارزه با آن می باشد.

جنبش انصار الله در این بیانیه با عرض تسلیت به دولت ومردم فرانسه وخانواده های قربانیان برای زخمی های حادثه تروریستی شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

شورای سیاسی جنبش انصار الله پیش از این نیز با صدور بیانیه ای حملات تروریستی بیروت پایتخت لبنان را محکوم واعلام کرد کشورهای حامی گروههای تروریستی تکفیری به سرکردگی رژیم صهیونیستی وآمریکا تنها از بی ثباتی در کشور برادر لبنان بهره می برند.

شورای سیاسی انصار الله خاطر نشان ساخت مردم وسیاستمداران مقتدر لبنان قادر به عبور از این مرحله هستند ودشمنان مقاومت وآزادی هرگز موفق به اجرای توطئه های شوم خود نخواهند شد.

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.

در اثر این حملات تاکنون هزاران یمنی از جمله شمار زیادی از زنان و کودکان شهید و یا مجروح شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تاسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

کد خبر 313885

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha