کارمند زن یکی از شرکت‌های بیمه در شیراز برای انتقام‌جویی از مسئولش ۲ آدم‌ربا اجیر کرد تا دست به گروگانگیری ۴۰ میلیون تومانی بزنند.

متهم

چند روز پيش دختر 30ساله‌اي كه مسئول يكي از شركت‌هاي بيمه در شيراز بود، هنگام خروج از محل كارش توسط افراد ناشناسي ربوده شد. آدم‌ربايان پس از ربودن دختر جوان با پدر او تماس گرفتند و درخواست 40ميليون تومان براي آزادي‌اش كردند. طبق درخواست آنها، پدر گروگان بايد اين مبلغ را به‌حساب عابربانك دخترش (گروگان) واريز مي‌كرد تا آدم‌ربايان پس از برداشت اين پول، دختر جوان را آزاد كنند.

پدر دختر اما پس از واريزكردن اين مبلغ، پليس را در جريان آدم‌ربايي قرار داد و تيمي از مأموران براي دستگيري آدم‌ربايان و آزادي گروگان وارد عمل شدند. كارآگاهان با بررسي‌هاي تخصصي توانستند عامل اين گروگانگيري را كه مرد جواني بود، شناسايي كنند. در ادامه، زماني كه مرد جوان با مراجعه به يكي از بانك‌ها در حال برداشت پول از حساب گروگانش بود، مأموران او را محاصره و دستگير كردند.

مرد جوان پس از دستگيري به ربودن دختر 30ساله اعتراف كرد و مدعي شد كه گروگانش را در خانه‌شان زنداني كرده و همسرش از او مراقبت مي‌كند. با اطلاعاتي كه از اين مرد به‌دست آمد، مأموران راهي خانه وي شدند و توانستند گروگان جوان را آزاد و همسر مرد گروگانگير را دستگير كنند.

با انتقال متهمان به اداره آگاهي، بازجويي از آنها آغاز شد و زوج گروگانگير اعتراف كردند كه از سوي يكي از آشنايانشان كه زن جواني است براي گروگانگيري اجير شده بودند. به اين ترتيب طراح نقشه آدم‌ربايي نيز دستگير و مشخص شد كه او همكار گروگان بوده و به‌خاطر كينه‌اي كه از وي به دل داشته، نقشه گروگانگيري طرح كرده است.

اين زن در بازجويي‌ها گفت: گروگان، مسئول من در شركت بيمه بود. ما از مدتي قبل با هم دچار اختلاف شده بوديم و اين اختلافات به حدي بود كه باعث شد كد بيمه من لغو شود و من كه دختر 30ساله را عامل اين اتفاق مي‌دانستم، تصميم گرفتم از او انتقام بگيرم. به همين دليل نزد زوج جواني كه از آشنايانم بودند رفتم و از آنها خواستم كه براي انتقام‌جويي به من كمك كنند. پس از آن هم قرار شد كه آنها دختر جوان را ربوده و با زنداني كردن او در خانه‌شان از خانواده‌اش اخاذي كنند.

مرد جواني كه عامل گروگانگيري بود نيز گفت: پس از اينكه نقشه آدم‌ربايي كشيديم، من با دختر جوان(گروگان) تماس گرفتم و گفتم كه تعدادي كارمند دارم كه مي‌خواهم آنها را بيمه كنم. براي صحبت بر سر شرايط بيمه با او قرار ملاقات گذاشتم اما وقتي او سر قرار آمد و سوار ماشينم شد،

با چاقو تهديدش كرديم و پس از اينكه دست و پا و چشمانش را بستيم، او را با كمك همسرم به خانه‌مان برديم و در يكي از اتاق‌ها زنداني‌اش كرديم. ما تصور مي‌كرديم كه با اين كار هم به آشنايمان كمك مي‌كنيم و هم اينكه پول قابل توجهي نصيبمان مي‌شود اما خيلي زود لو رفتيم و دستگير شديم.سردار گودرزي، رئيس پليس استان فارس با بيان اين خبر گفت: در اين پرونده يك مرد و 2زن دستگير شده‌اند كه براي آنها قرار قانوني صادر شده و هر 3متهم با دستور مقام قضايي روانه زندان شدند.

کد خبر 313775

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha