معاون امور مناطق شهرداری تهران اعلام کرد: برای استفاده نیازمندان، مجتمع‌های رفاهی در همه مناطق تهران ایجاد می‌شود که برای مناطق محروم،2مرکز طراحی و پیش بینی خواهد شد.

فرهاد یعقوبی، معاون امور مناطق شهرداری تهران، در نشست طرح جهادی 137 در منطقه 18 با بیان این مطلب گفت: بنا بر دستور شهردار تهران، در مناطق 22 گانه تهران، مجتمع رفاهی ایجاد می‌شود تا برای مراسم مختلف مانند جشن‌های عروسی و غیره، به نیازمندان با حد اقل قیمت، سرویس دهی کند.

وی افزود: طراحی این مجتمع‌ها که در مناطق محروم 2مرکز پیش بینی شده اند، در حال انجام است و در نظر داریم تا در آینده برای مناطق جنوبی به تعداد نواحی آنها، چنین مجتمع‌هایی را ایجاد کنیم.

یعقوبی در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد منطقه در اجرای طرح جهادی 137، افزود: در سه ماهه اول سال‌جاری، منطقه 36 درصد از فعالیت‌های مورد نظر را انجام داده بود که با توجه به سقف 30 درصدی در نظر گرفته شده، عملکرد منطقه 18، 6 درصد جلوتر بوده است.

وی با اشاره به اهمیت بخش حریم و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تصریح کرد: متاسفانه نظارت جدی بر ساخت و ساز مردم وجود ندارد و با تلاش مضاعف باید ساخت و سازها ی انجام شده را کنترل و بر آنها نظارت کرد.

وی حضور میدانی مسئولان در سطح منطقه را بسیار حائز اهمیت دانست و با تاکید بر نقش شورایاران، اظهار کرد: مناطق باید از شورایاران، بانک اطلاعاتی محلات را بخواهند وآنها با ارائه اطلاعات ویژه هر محله و شناساندن وضع موجود، شهرداری را در رسیدن به وضع مطلوب یاری دهند.

کد خبر 31335

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز