مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

گروه شهری: 22 دفتر خدمات الکترونیک شهر از اواسط هفته آینده، در مناطق شهرداری تهران به طور آزمایشی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

از آنجا که توسعه فناوری اطلاعات و ارائه  مناسب خدمات به شهروندان، تا حد زیادی نیازمند یکپارچگی اطلاعات حوزه شهری و ایجاد بانک اطلاعات و فرهنگ سازی است، شهرداری در این راستا از مدت‌ها پیش بسترسازی و تدارک مقدمات کار را آغاز کرده و  گام‌های مناسبی  در این زمینه برداشته است.

مدیر کل تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی و عضو هیأت مدیره شرکت فن آوران (وابسته به شهرداری) گفت: به زودی در تمام مناطق شهرداری تهران دفتر خدمات الکترونیک ایجاد خواهد شد و تا دوشنبه هفته آینده  هر منطقه شهرداری دارای یک دفتر خدمات الکترونیک  خواهد بود.

فرزان شیروان بیگی از راه اندازی بخش عمده دفاتر خدمات الکترونیک توسط بخش خصوصی خبرداد و گفت: با توجه به برنامه ایجاد و راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک در تمامی نواحی مناطق شهرداری، تعداد این دفاتر به حدود120 مورد خواهد رسید که در اولین گام 22 مورد آن توسط شهرداری ایجاد می‌شود و به طور آزمایشی خدمات ارائه خواهد داد و بقیه نیز  پس از جمع بندی و بررسی نهایی  ظرف  3 ماه آینده از طریق فراخوان عمومی توسط  بخش خصوصی راه اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون  13 دفتر خدمات الکترونیک  دایر شده  و آماده خدمات رسانی به مردم است و دفاتر سایر مناطق نیز تا هفته آینده دایر خواهد شد. 

شیروان بیگی گفت: هم اکنون به طور آزمایشی 5 نوع  خدمت شامل صدور پروانه اراضی بایر، پروانه تخریب ‌و نوسازی‌، تغییرنقشه این نوع پروانه‌ها، صدور‌پایان کار مربوط به سال‌های قبل از 49 و پاسخ استعلام طرح‌‌ها انجام می شود که  با آماده شدن بسترهای لازم به تدریج این نوع خدمات افزایش خواهد یافت.

کد خبر 29962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز