همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به حضور مجله «پیام انقلاب» به عنوان ارگان رسمی سپاه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: در انتظار مخاطبان عزیز هستیم.

 رمضان شریف

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف با اشاره به گشایش بیست ویکمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و شرکت سپاه در این رویداد افزود: جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها یکی از رویدادهای مهم فرهنگی و در واقع بزرگترین رخداد رسانه ای کشور و فرصتی مناسب برای عرضه کارکردها و نقش های اصحاب رسانه در انجام رسالت و مسئولیت های خطیر آنان به شمار می رود.

وی ادامه داد: بحمدالله به رغم وجود برخی مشکلات و کمبودها، این نمایشگاه طی سنوات گذشته توانسته تصویر واقع بینانه ای از وضعیت مطبوعات و خبرگزاری ها و رویکردها و رفتارهای حرفه ای و تخصصی آنان در پاسخ به نیازهای جامعه و مطالبات و انتظارات فراروی خود ترسیم کنند.

سردار شریف با اشاره به حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست ویکمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها تصریح کرد: حضور نشریه «پیام انقلاب» به عنوان «ارگان رسمی سپاه» در این جشنواره بستر مناسبی را برای عرضه دیدگاه ها و مواضع و عملکرد سپاه به جامعه و افکار عمومی و نیز بازدیدکنندگان نمایشگاه فراهم آورده و همین عامل سبب شده است به مانند گذشته بطور فعال در آن شرکت کنیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اهمیت تأمل و توجه مسئولان و دست اندرکاران نمایشگاه به نارسایی های موجود بویژه در عرصه حمایت و پشتیبانی دولت از مطبوعات تصریح کرد: این نمایشگاه آوردگاه مناسبی برای به رخ کشیدن ظرفیت و تراز رسانه های کشور در زمینه رسالت حرفه ای و نیز همت و تلاش برای پاسخ به الزامات مصالح و منافع ملی و همچنین ایجاد روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه به شمار می رود.

سردار شریف همراه ساختن آحاد جامعه و مردم با رخدادها و پدیده های مختلف در حوزه داخلی و بین المللی و قراردادن شایستگی های ایران اسلامی در معرض مخاطبان جهانی را از جمله مسئولیت های خطیر رسانه ها توصیف و خاطرنشان کرد: جایگاه افتخارآمیز امروز منطقه ای و جهانی ایران و معطوف ساختن نگاه های سایر جوامع و ملل به انقلاب اسلامی، مرهون ایفای نقش بخش های مختلف کشور از جمله «اصحاب رسانه» است که لازم است به شکرانه آن به مطالبات به حق و منصفانه آنان نیز پاسخ داده شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان انتخاب شعار «نقد منصفانه و پاسخ مسئولانه» را برای نمایشگاه امسال، اقدامی هوشمندانه دانست وگفت: پیام انقلاب در سالن اصلی(شبستان ) غرفه 566 میزبان بازدیدکنندگان عزیز نمایشگاه و در انتظار مخاطبان فهیم خود بوده و از نظرات و دیدگاه های آنان برای ارتقای تعاملات فی مابین و تقویت محصولات خود استقبال می کنند.
بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها امروز(شنبه) در مصلای امام خمینی (ره) با حضور بیش از 600 رسانه در 567 غرفه گشایش یافت. این رویداد 22 آبان ماه پایان می یابد.

کد خبر 312948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha