همشهری آنلاین: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهیدان و جانباختگان فاجعه منا در شهرستان نور گفت: دشمن درصدد است هویت جوانان را هدف گیرد؛ یعنی در دختران حجاب گریزی و در پسران ایمان گریزی ایجاد کند که در این مسیر با شکست روبرو شده است.

حسین سلامی

به گزارش ایرنا، «حسین سلامی» در مصلای الغدیر افزود: اکنون کشور ما محل امنی برای پرورش آرزوهای دشمن نیست و تمدن اسلام در حال ظهور و آروز های دشمنان در حال غروب است.

وی ادامه داد: آموخته ایم که تنها راه خودکفایی، استقلال، آزادی و عزت کشور ایستادگی برابر زیاده خواهی دشمنان است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام راحل (ره) آن ابرمرد تاریخ اسلام توانست دست آمریکا در تعیین سرنوشت ایران را کوتاه کند و خورشید فروغ ولایت را در این سرزمین طلوع دهد.

سلامی افزود : امروز نیز پس از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در سایه برخورداری از نعمت بزرگ رهبری فرزانه قرار داریم که توانسته است با زبان منطق قرآن و آگاهی بخشی حکیمانه خود این انقلاب را در مسیر درست هدایت کند.

وی نهضت بیداری مسلمانان در کشورهای منطقه را متاثر از انقلاب اسلامی و رهنمودهای هوشمندانه رهبری فرزانه دانست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد جانباختگان فاجعه منا گفت: بی کفایتی آل سعود در تامین امنیت جانی و مالی این حادثه غمبار را در منا پدید آورد.

سلامی افزود: جانباختگان منا در واقع در این حادثه به نوعی چهره مردان عاشورایی را به نمایش گذاشتند و با لباس احرام در بیت الله دعوت حق را لبیک گفتند.

امسال 64 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج راهی عربستان شدند که 464 تن از آنان در فاجعه منا جان خود را از دست دادند.

کد خبر 313617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha