پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارسِ درباره یک پیام مدیر عامل شبکه اجتماعی تلگرام در توییتر خبری به این شرح تهیه کرده است:

تلگرام

مدیر تلگرام با عذرخواهی از ایران اعلام کرد: اظهار نظر وی درباره فیلتر شدن تلگرام در ایران عجولانه بوده و همچنین علت مسدود شدن اخیر برخی کانال‌های مستهجن را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارسِ، مدیرعامل تلگرام در پیامی در توییتر اعلام کرد که اظهار نظر چند هفته گذشته وی مبنی بر اینکه دولت ایران تلگرام را فیلتر کرده ممکن است نادرست یا عجولانه بوده است.

وی با عذرخواهی از ایران بابت این موضوع اعلام کرده که اگر کانال‌های مستهجن تنها نگرانی ایران است ما پیش از این اقدام به مسدود کردن کانال های مستهجن به دلیل محدودیت‌های خودمان کرده‌ایم.

در حالی که مدیر تلگرام اشاره می کند که صفحات مستهجن را پیش از این و به دلیل محدودیت‌های خودمان مسدود کرده‌ایم، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات با برداشت از این توییت تلگرام اعلام کرده که: وزیر ارتباطات چندی پیش با قاطعیت اعلام کرده بود که اگر صفحات غیراخلاقی تلگرام مسدود نشود درباره فیلتر شدن تلگرام تصمیم جدی گرفته خواهد شد و اکنون تلگرام در قالب این توییت اعلام کرده که خطوط قرمز را می پذیرد و صفحات غیر اخلاقی را از دسترس خارج و مسدود می‌کند.

 

کد خبر 312741

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha