همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آخرین وضعیت بیمه تمام شهروندان موجود است و کسانی که از دو بیمه استفاده می‌کنند باید تعیین تکلیف شوند.

کارمند

سید ابوالحسن فیروزآبادی در سومین گردهمایی بسیج فرماندهان بسیج دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در مشهد اظهار کرد: وجود اتحاد و پرهیز از انحراف و نیز استراتژی‌های رهبری باعث وجود امنیت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره به تقویت پدافند غیرعامل طی 10 ساله اخیر در کشور گفت: هر چند این رشد باید افزایش بیشتری داشته باشد، ولی واقعیت این است که باید از تمرکز ثروت و سرمایه در یک نقطه پرهیز کنیم و چنان‌چه مجبور به این کار شدیم باید امکانات غیرعامل آن را هم فراهم کنیم.

فیروزآبادی به اهمیت فضای مجازی در امنیت کشور اشاره و اظهار کرد: فضای مجازی می‌تواند در عرصه نبرد مورد توجه قرار گیرد، زیرا زمانی که جمعیت افزایش یابد و شهرهای بزرگ شکل بگیرد، بخش‌هایی از حاکمیت باید مبتنی بر الکترونیک و نرم‌افزار باشد، در غیر این‌صورت به‌ثمر رسیدن بسیاری از فعالیت‌ها امکان‌پذیر نیست.

دکترفیروزآبادی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از افراد استحقاق استفاده از یارانه دولتی را ندارند، اظهار کرد: آخرین وضعیت بیمه‌ تمام شهروندان موجود است و باید کسانی که از دو بیمه استفاده می‌کنند، تعیین تکلیف شوند.

بر اساس گزارش وزارت كار، فیروزآبادی ایجاد دولت الکترونیکی را راهکاری برای ارائه خدمات بیشتر و ساده‌تر به مردم عنوان دانست و افزود: ایجاد دولت الکترونیک علاوه بر اینکه خدمت‌رسانی را به مردم تسهیل می‌کند، سبب گسترش مقوله شفاف‌سازی نیز می‌شود.

وی با اشاره به برخی از اقدامات وزارت تعاون گفت: قطع یارانه دهک‌های پردرآمد یکی از اقدامات مهم این وزارتخانه بوده و تاکنون یارانه بیش از دو میلیون قطع شده است، در همین راستا باید تمام هم پوشانی‌ها استخراج شده تا وضعیت افرادی که از دو بیمه استفاده می‌کنند، مشخص شوند.

کد خبر 312646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha