همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی درباره اینکه گفته می‌شود پلیس اماکن به واحدهایی که فاقد مجوز صنف هستند اجازه فعالیت می‌دهد، گفت: مجوز پلیس اماکن پس از مجوز صنف صادر می‌شود.

مهمترين اظهارات سردار حسین اشتری فرمانده نيروي انتظامي كشور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاونین قدیم و جدید تربیت و آموزش ناجا را به نقل از خبرگزاري‌ها در زير بخوانيد.

  • در موضوع سفر به عتبات تاکید می‌کنم که زائران باید دارای گذرنامه دارای اعتبار باشند. سفارت عراق نیز اعلام کرده که تنها افراد دارای ویزا حق ورود به خاک این کشور را دارند و اگر احیانا تغییری در این سیاست اعمال شود حتما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
  • در حال حاضر سه مرز شلمچه،‌ چذابه و مهران برای تردد زائران آماده شده و اگر مرز جدیدی برای عبور و مرور اضافه شود حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.
  • با هماهنگی دستگاه‌های مختلفی مثل اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی مرزها از امنیت خوبی برخوردار هستند که امیدواریم با امکانات بیشتر بتوانیم انسداد مرزها را تقویت کنیم.
  • پلمب رستوران KFC حلال در شهرک غرب تهران؛‌ پلیس با فروشگاه‌هایی که مجوز نداشته باشند حتما برخورد می‌کند.
  • برخورد با بدپوششی در زمستان؛ طرح‌های ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی مثل گذشته و طبق روال انجام خواهد شد، حتماً در حوزه بی‌پوششی و بدپوششی که جرم آشکار محسوب می‌شود برخورد لازم را خواهیم داشت.
  • بروز پدیده ال‌نینو و میزان آمادگی پلیس در حوزه راهور و روان سازی ترافیک در پدیده‌های جوی؛ این موضوع صرفا به ناجا بر نمی‌گردد و ما باید از لحاظ زیرساختی آمادگی‌های لازم را داشته باشیم اما همکاران من در پلیس راهور به هنگام بارندگی‌ها و رویدادهای جوی آمادگی خود را افزایش داده و با تمام توان در صحنه حاضر خواهند شد.
  • واكنش به اظهارات عضو شورای شهر تهران مبنی بر اینکه به هنگام بارندگی‌ها پلیس راهور با دستکاری زمان چراغ‌ها ایجاد ترافیک می‌کند ؛ این موضوع را نمی‌پذیریم البته باید با راهور تهران جلسه بگذارند و استدلال‌هایشان را ارائه دهند اما همکاران ما در هنگام بارندگی‌ها همانطور که گفتم در معابر حضور داشته و از آماده باش برخوردارند.
کد خبر 312626

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha