همشهری آنلاین: جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری دو کلاهبردار ۱۳۲ میلیارد ریالی در شهرستان اهواز خبر داد.

زوج کلاهبردار

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سيد محمد صالحي" گفت: بدنبال ارجاع دستور نيابت قضائي صادره از دادسراي استان "اصفهان" و دستور قاضي شعبه 19 ويژه نيابت دادسراي اهواز به کلانتري 14 کلانشهر اهواز مبني بر جلب دو کلاهبردار (زن و مرد)، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين کلانتري قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به اهميت موضوع و به منظور جلوگيري از ادامه فعاليت مجرمانه و كلاهبرداري متهمان، رئيس کلانتري 14 اهواز با تشکيل تيمي مجرب شناسايي و دستگيري دو کلاهبردار را در سطح حوزه استحفاظي خود آغاز کرد.

به گزارش پايگاه خبري ناجا، جانشين فرمانده انتظامي استان خوزستان در ادامه بيان داشت: در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد دو کلاهبردار، در قالب شرکت تحت عنوان خريد و فروش حواله خارجي و صدور چک بلامحل، از چهار نفر به مبلغ 132 ميليارد و 760 ميليون ريال از استان‌هاي خوزستان و اصفهان کلاهبرداري کرده‌اند و تحت تعقيب مراجع قضائي هستند.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران با انجام تحقيقات و بررسي‌هاي تکميلي پس از شناسايي مخفيگاه متهمان، آنها را در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير کردند.

صالحي با اشاره به اينکه متهمان زن و شوهر بودند، تصريح کرد: در بازجويي‌هاي فني پليس، متهمان به کلاهبرداري مبلغ 132 ميليارد و 760 ميليون ريالي با استفاده از اعتماد سازي و صدور چک‌هاي بلامحل اعتراف کردند، که در اين راستا تعداد چهار نفر مالباخته با مراجعه به کلانتري آنها را شناسايي کردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان خوزستان گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضائي شدند.

کد خبر 311749

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha