همشهری آنلاین: مهدی خدابخشی، تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان، در سومین و آخرین روز از مسابقات گرندپری منچستر در عین شایستگی به مدال برنز دست یافت.

M.Khodabakhshi

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه آخرین روز از سومین مرحله مسابقات گرندپری در سال 2015، مهدی خدابخشی در مرحله نیمه نهایی به مصاف "لوتالو محمد" از انگلیس (دارنده مدال برنز المپیک لندن) رفت که در همان ابتدای راند دوم از ناحیه مچ پا با مصدومیت مواجه شد، اما علی‌رغم درد شدیدی که داشت به مبارزه ادامه داد و در نهایت در ثانیه‌های پایانی راند سوم نتیجه را (9-5) به نماینده کشور میزبان واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

تکواندوکار شایسته کشورمان برای راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، پس از یک دور استراحت رو در روی "رائول گارسیا مارتینز" از اسپانیا قرار گرفت و با نتیجه 15 بر 3 برنده شد و سپس با نتیجه 2 بر 1 از سد "نیکیتا رافالوویچ" از ازبکستان (نایب قهرمان جهان در سال 2015 و نایب قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون) گذشت.

مهدی خدابخشی با این مدال برنز 14.4 امتیاز به اندوخته‌هایش در رنکینگ المپیک اضافه کرد تا همچنان با اقتدار صدر جدول رنکینگ المپیکی وزن سوم مردان را در اختیار داشته باشد.

 

کد خبر 310914

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha