همشهری آنلاین: کتاب خلاقیت و کارآفرینی، دو بال پرواز ما، تالیف ناصر بیک‌زاده مرزبانی و با پیشگفتاری از پرویز درگی منتشر شد.

کتاب خلاقیت و کارآفرینی، دو بال پرواز ما منتشر شد

کارآفرینی از جمله مفاهیمی است که با «تجربه» نسبت مستقیم دارد، یک روی سکه آن شاید شکست‌های سنگین باشد و روی دیگر آن تحقق یک رویا.

کارآفرینی، البته مفهوم آکادمیکی نیز هست و در دههی گذشته همواره مورد توجه محافل عمومی بوده است. کتاب پیشرو، منظری متفاوت است نسبت به کارآفرینی و از یک تعامل دوسویه بین «تجربه»ی کارآفرینان و «علم» کارآفرینی برآمده است؛ نقطه ی عطفی که کتاب را از سایر تالیفات حوزه ی کارآفرینی که بیشتر بر مفاهیم تئوریک تاکید دارند، متمایز می‌سازد.

ناصر بیک‌زاده مرزبانی، هرچند دانش آموخته‌ی مهندسی است، اما وزن دغدغه‌های اجتماعیاش که برآمده از سالها تجربهی مدیریت در سازمانهای ایران است، بر دیدگاه مهندسیاش برتری دارد.

او بر نقش کارآفرینی به عنوان کلید بیرون رفت از حلقهی معیوب توسعهنیافتگی تاکید دارد و معتقد است که کارآفرینان نیز در کنار اهداف اقتصادی کسب و کارشان، دغدغهی توسعهی اجتماعی و خدمت به انسانیت را دارند.»

  • فهرست مطالب کتاب به شرح زیر است:

فصل اول: تعریف و مقدمه

فصل دوم: کارآفرینی فردی

فصل سوم: کارآفرینی سازمانی

فصل چهارم: کارآفرینی ملی

فصل پنجم: کارآفرینی جهانی

پیوست اول: داستان زندگی و کامیابی یک کارآفرین نامور ایران

پیوست دوم: داستان زندگی و کامیابی یک کارآفرین نامور ژاپن

فهرست منابع

اين كتاب توسط انتشارات بازاریابی این کتاب را منتشر کرده است. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های فروشگاه انتشارات بازاریابی در تهران: 71 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 309548

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha