همشهری آنلاین: آئین رونمایی از کتاب "مدیر باش، رئیس" نوشته ساعد باقری که با حمایت مادى و معنوى شرکت سرمایه گذارى خوارزمى وتوسط نشرهرمس به چاپ رسیده است، چهارشنبه دوازدهم اسفندماه در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود.

کتاب

شركت سرمايه گذارى خوارزمى در راستاى مسئوليت‌هاى اجتماعى خود و با توجه به نياز مديران در بخش‌هاى متنوع اقتصادى و صنعتى، تأليف كتابى در موضوع مديريت و ادبيات كسب و كار مبتنى بر متون گرانسنگ ادبيات فارسى را در دستور كار خود قرار داد.

ساعد باقرى؛ مؤلف اين كتاب ، درباره نحوه شكل گرفتن ايده تأليف اين كتاب گفت: "تولد اين كتاب را مديون دوست شاعر و رفيق ديرينم حجت اله صيدى - با تخلص شعرى مهيار كاوه - ام. او كه مدير عامل شركت خوارزمى است، روزى با فكرى بكر سراغم آمد؛ تأليف كتابى در حوزه مديريت با بهره گيرى از پشتوانه فرهنگ و تمدن ايرانى و مطالب متون كهن فارسى. در نگاه نخست تحقق پيشنهاد او به نظر غير عملى يا دست كم دشوار مى نمود. اما با راهنماييهاى او و نمونه هاى ترجمههايى كه با خود آورد، دريافتم كه درست مى گويد و ميراث مكتوب حكيمان و متفكران ايرانى سرشار است از لطايف و دقايق زندگى ساز".

این مراسم با حضور صاحب اثروجمعی ازاهالی فرهنگ و نیز مدیران ساعت 17:30 روز چهارشنبه در میدان تجریش. خیابان شهید دربندی (مقصود بیک)، نرسیده به چهار راه حسابی، پلاک 32 برگزار می‌شود.

"مدیر باش، رئیس" با بهره‌گیری از صد حکایت برگزیده از متون کهن فارسی نوشته شده است.

کد خبر 326770

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha