گروه سیاسی: آیت الله ناصر مکارم شیرازی ازمراجع تقلید قم گفت: مسئولان نظام باید ترفندها و توطئه های دشمنان به‌ویژه وهابیون افراطی علیه شیعه را خنثی کنند.

وی شنبه 17 شهریور در دیدار با اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: متاسفانه افراطیون به‌ویژه فرقه‌های ضاله با حمایت استکبار جهانی دست به اقدامات خطرناکی علیه شیعه می‌زنند که باید مراقب نقشه های شوم آنان باشیم.

این مرجع تقلید ادامه داد: در شرایطی که دشمنان اسلام علیه اسلام بسیج شده‌اند و به دنبال تفرقه و اختلاف هستند افرادی مانند هاشمی رفسنجانی می‌توانند از این مسائل جلوگیری کنند.

حل فوری برادرکشی

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه‌ سفر یک‌روزه خود به قم با آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، موسوی اردبیلی در این دیدار با ابراز نگرانی از اوضاع عراق و به ویژه سامرا، حل فوری برادر‌کشی در این کشور دوست و مسلمان را خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد که این شرایط به نفع هیچ کس جز دشمنان اسلام نیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین به زیارت مرقد منور کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه س رفت و پس از آن با حضور بر مزار علمای فقیه چون آیت‌الله فاضل لنکرانی، آیت‌الله مشکینی،‌ آیت‌الله میرزا جواد تبریزی، آیت‌الله مرتضی بنی‌فضل و میرزا هاشم آملی به قرائت فاتحه پرداخت.

رئیس مجلس خبرگان در ادامه سفرخود به قم، با هادی ربانی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و تنی چند از مسئولان این دفتر نیز دیدار و گفتگو کرد.

هاشمی رفسنجانی بعد از ظهر شنبه با آیات عظام حسین نوری همدانی و موسی ‌شبیری زنجانی نیز دیدار کرد.

کد خبر 30934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز