همشهری‌آنلاین: دومین فستیوال موسیقی تهران و جشن شانزدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی به احترام بازماندگان فاجعه منا لغو شد.

به گزارش سایت خانه موسیقی دست‌اندرکاران این نهاد در بیانیه‌‌ای آوردند: فاجعه سنگین بود و سخت... پژواک ناله های دردناک صدها زائر مسلوب الاختیار در منا پیچید و جهانی را پر صدا و غلغله کرد...دنیا در سکوتی غمبار فرورفت.

جمعی از هموطنان مظلوم ما در تله بی کفایتی میزبانان نادان و نامهربان گرفتار آمده و در نزدیکی خدا به ملکوت اعلی پر کشیدند.

پیکر پاک جانباختگان در راه رسیدن به موطن است و ما به احترام این هموطنان سفر کرده و خانواده‌های داغدار آنها، سازها را بر زمین گذاشته و تمام قد روی به کاروان بازگشتگان خاموش می ایستیم.

خانه موسیقی با عرض تسلیت و تعزیت دومین فستیوال موسیقی تهران و شانزدهمین جشن خود(12 تا 16 مهرماه - برج میلاد) را لغو و برگزاری آن را به تاریخ دیگری موکول می کند.

در پی همین بیانیه سایت خانه موسیقی نوشت با لغو کنسرت‌ها تمامی مبالغ به حساب خریداران محترم برگشت داده خواهد شد.

با توجه به فروش اینترنتی بلیت‌ها از سایت بلیت آنلاین(www.3670.ir)، این امکان در سیستم سامانه وجود دارد که طی یک هفته تمامی مبالغ به همان حساب‌هایی که از آن پول برداشت شده واریز گردد.

علاقمندانی هم که از مراکز پرشیا(83880)، پاز(22587846)، نگین(76880842)، کافه کهن(88592771) و آوای خانه (66576223) بلیت خریداری کردند می‌توانند به همان گیشه برای پس گرفتن مبلغ خود مراجعه نمایند.

کد خبر 309259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha