سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی والیبال ایران،بار دیگر مشکل روحی را دلیل شکست این تیم عنوان کرد و گفت: تیم ایران از نظر روحی آماده نیست و به همین خاطر ما لحظات مهمی از بازی را از دست دادیم.

تیم ملی والیبال

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال،اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر کانادا افزود: تیم ملی کانادا بازی بسیار خوبی را ارائه کرد درحالی که تیم ایران در شرایط روحی خوبی قرار ندارد،ما تلاش کردیم بهتر از دیدار مقابل استرالیا بازی کنیم اما کانادا تیم قدرتمندی بود.

وی اظهار داشت: تیم ایران از نظر روحی آماده نیست، لحظات مهمی از بازی را از دست دادیم و بعضی از مواقع هم شانس با ما یار نبود.

کواچ یادآور شد: ست دوم که با اختلاف نزدیک 29-27 تمام شد، دیدید که فاصله یک میلی متری توپ (که روی خط افتاد) امتیاز را از ما گرفت . سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از تحمل 7 شکست د ررقابت های جهانی ژاپن، از تلاش برای ارائه بازی بهتر و کسب پیروزی در آخرین دیدار تیمش در دیدار فردا مقابل مصر خبر داد.

تیم ملی والیبال ایران در دیدار برابر کانادا نتیجه را سه بر صفر و با امتیازات 25 بر 23، 29 بر 27 واگذار کرد. با این نتیجه ایران یک پله دیگر در جدول رده بندی سقوط کرد و در رده هشتم گروه 12 تیمی قرار گرفت.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 5:40 چهارشنبه (اول مهر) در آخرین مسابقه خود به مصاف مصر می‌رود.

کد خبر 308166

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha