همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون والیبال گفت برای رسیدن به المپیک هرکاری لازم باشد انجام خواهیم داد و حتی اگر لازم باشد دست به تغییر در کادر فنی تیم ملی نیز خواهیم زد.

داورزنی رئیس فدراسیون والیبال

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی در مورد نتایج ضعیف والیبالیست‌های ایران در جام‌جهانی اظهار کرد: از اینکه نتوانستیم انتظار مردم را دراین رقابت‌ها برآوره کنیم، از آنها معذرت می‌خواهیم اما اینکه این نتایج سبب ایجاد نگرانی شود و یا گفته شود والیبال ایران بازگشت به عقب داشته، باید بگویم از این بابت نگرانی نداریم. نتایج جام جهانی زنگ خطری برای والیبال ایران نبود اما هشداری برای تیم ملی بود.

داورزنی ادامه داد: در جلساتی که در طول هفته‌های آینده برگزار خواهیم کرد، نتایج بدست آمده توسط تیم ملی والیبال ایران را بررسی می‌کنیم و ماندن یا رفتن کواچ به جلسات کارشناسان و نظرات آنها بازمی‌گردد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران خاطر نشان کرد: کادر فنی باید پاسخگوی عملکردش در رقابت‌ها جام جهانی باشد. البته بخشی از این نتایج بازمی‌گردد به نیکمت تیم ملی که پیش از این نیز انتقادات زیادی به آن بود و نتایج اخیر نشان داد آنچه که از سوی سرمربی تیم ملی مبنی بر دفاع از دستیارانش بیان می‌شد، درست نبود.

داورزنی افزود: در جلسات آینده همه چیز مورد ررسی قرار خواهد گرفت و اگر تیم مشکل روحی و روانی داشته باشد باید آن را برطرف کنیم. برای رفتن به المپیک هر آنچه لازم باشد انجام می‌دهیم حتی در این مسیر اگر لازم باشد کادر فنی را تغییر می‌دهیم.

کد خبر 308368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha