دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فکر می‌کنم بیشتر مشکل تیم ما ذهنی است و باید از تماشاگرانی که برای تشویق به سالن آمدند عذرخواهی کنم.

کواچ

به گزارش ایسنا، اسلوبودان کواچ پس از شکست ایران مقابل استرالیا اظهار کرد: وقتی می‌خواهم درباره بازیکنان در بازی مقابل استرالیا صحبت کنم باید بگویم که خیلی سخت است و معمولا ما نمی‌توانیم مقابل این تیم خوب کار کنیم. سه سال پیش در مسابقه‌های انتخابی المپیک به این تیم باختیم و در مسابقه‌های قهرمانی جهان 3 بر یک در یک مسابقه سخت پیروز شدیم. امروز هیچ کاری نتوانستیم انجام دهیم. من باید از هواداران ایرانی که برای حمایت از تیم به اینجا آمدند عذرخواهی کنم. می‌دانم که بازیکنانم برای رقابت در کسب سهمیه المپیک به اینجا آمدند اما در طول تورنمنت نتوانستیم خوب کار کنیم.

وی افزود: ممکن است که آن‌ها انگیزه کافی برای بازی نداشته باشند. نمی‌دانم چرا؟ ما باختیم به استرالیا زیرا آن‌ها بهتر از ما کار کردند. در طول تورنمنت ما خوب بازی نکردیم و باید درباره روش‌های ذهنی که چگونه شانس پیروزی داشته باشیم بیشتر صحبت کنیم. من فکر می‌کنم مشکل اصلی تیم ما ذهنی است. ما شرایط خوبی داشتیم اما اغلب این موضوع بسته به این است که صبح‌ها چگونه از خواب بیدار می‌شویم. ممکن است فردا شرایط بهتر شود.

وی درباره مصدومیت غفور نیز گفت: در بازی قبلی مقابل ژاپن غفور نتوانست کار کند زیرا مشکل آسیب دیدگی کوچکی داشت. او نمی‌توانست در دو روز گذشته اسپک بزند و ما نخواستیم با آوردن غفور به میدان ریسک کنیم. او گفت حاضر است که با درد بازی کند اما من از وی استفاده نکردم.

کد خبر 308033

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha