دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
۰ نفر

مرکز آمار ایران چکیده یافته‌های طرح آمارگیری گذران وقت نقاط شهری پاییز ۹۳ را اعلام کرد که براساس آن شاغلان روزانه ۲ساعت و ۵۵دقیقه کار می‌کنند.

time

به گزارش مركز آمار ايران، بررسي الگوي گذران وقت افراد 15ساله و بيشتر براساس نتايج فصل پاييز 1393نشان مي‌دهد كه بعد از فعاليت نگهداري و مراقبت شخصي، متوسط بيشترين زمان صرف شده در شبانه روز مربوط به گروه فعاليت خانه داري با 3ساعت و 18دقيقه، كار و فعاليت‌هاي شغلي با 2ساعت و 55دقيقه و استفاده از رسانه‌هاي جمعي بيش از 2ساعت بوده است. براساس اين گزارش متوسط كمترين زمان صرف شده در شبانه روز مربوط به گروه فعاليت داوطلبانه و خيريه 2دقيقه بوده است.

در بين مردان، بعد از فعاليت نگهداري و مراقبت شخصي، متوسط بيشترين زمان صرف شده در شبانه روز به‌ترتيب مربوط به‌كار و فعاليت‌هاي شغلي با 5ساعت و 12دقيقه، استفاده از رسانه‌هاي جمعي 2ساعت و 2دقيقه و فعاليت‌هاي آموزشي و فراگيري 58دقيقه بوده است. در بين زنان نيز متوسط بيشترين زمان صرف‌شده به‌ترتيب مربوط به گروه فعاليت خانه داري با 5ساعت و 23دقيقه، استفاده از رسانه‌هاي جمعي 2ساعت و 4دقيقه و فعاليت‌هاي مشاركت اجتماعي با يك ساعت و 6دقيقه بعد از فعاليت‌هاي نگهداري و مراقبت شخصي در يك شبانه روز بوده است.

کد خبر 307272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha