سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

دزد تهرانی و همدستانش با خودروهای مدل بالا راهی استان گیلان می‌شدند تا دست به سرقت‌های میلیونی از خانه‌های ویلایی بزنند.

متهم

متهمان از اواخر سال گذشته و همزمان با دستبرد به چند خانه‌ ويلايي در شهر رشت و ديگر شهرها تحت تعقيب پليس قرار گرفتند. بررسي‌هاي تخصصي نشان مي‌داد كه تمامي سرقت‌ها از سوي يك باند كاملا حرفه‌اي صورت گرفته است و اعضاي اين باند با اطمينان از نبود صاحبخانه، شبانه وارد خانه‌ شده و تمامي اموال كم‌حجم اما باارزش را دزديده‌اند.

درحالي‌كه جست‌وجو براي يافتن ردي از متهمان ادامه داشت، كارآگاهان متوجه شدند كه دزدان در بعضي سرقت‌ها سرنخ‌هايي از خود به‌جا گذاشته‌اند. با تجزيه و تحليل اين سرنخ‌ها ردپاي يك سارق حرفه‌اي اهل شهرستان رباط كريم در استان تهران به‌دست آمد و دستور بازداشت او صادر شد.

سرهنگ مهرداد مهرگان، جانشين فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اين خبر گفت: مخفيگاه متهم كه جواني 27ساله است، محاصره شد و مأموران او را پس از دستگيري به اداره آگاهي گيلان منتقل كردند. اين مرد در تحقيقات پليسي به سرقت از 28خانه اعتراف كرد و مدعي شد كه هر بار با گروهي 4 يا 5 نفره از همدستانش با استفاده از خودروهاي مدل بالا راهي استان گيلان مي‌شدند و درحالي‌كه وانمود مي‌كردند مسافرند، خانه‌هاي اعياني را شناسايي كرده و دست به سرقت از آنجا مي‌زدند.
وي ادامه داد: اعضاي اين باند سرقت‌هايشان را با تخريب در خانه‌ها انجام مي‌دادند كه بعد از دستگيري سردسته باند، جست‌وجو براي به دام انداختن همدستان او نيز ادامه دارد.

کد خبر 306613

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha