شرور سابقه‌دار طرقبه مشهد معروف به داداش‌سیاه که با استخدام ۳نوچه باند خلافکاری راه‌انداخته بود با شلیک گلوله پلیس دستگیر شد.

چندي قبل مرد دامداري به پليس طرقبه شانديز مشهد رفت و خبر از سرقت خودروي پژو پارس خود به همراه محموله‌اي ميليوني داد. وي گفت: براي خريد يك گوشي موبايل گرانقيمت به مغازه‌اي در يكي از مجتمع‌هاي تجاري حوالي طرقبه مشهد رفتم. درحالي‌كه سرگرم ديدن مدل‌هاي گوشي بودم پسرجواني وارد مغازه شدو ادعا كرد كه گوشي موبايلي را از يكي از دوستانش هديه گرفته و مي‌خواهد آن را زير قيمت بفروشد. درحالي‌كه مشغول صحبت با مرد جوان بودم كه گوشي را از او بخرم شخصي وارد مغازه شد و درحالي‌كه رفتارهاي مشكوكي داشت چند سؤال از مغازه‌دار پرسيد و رفت.

غافل از اينكه او همدست همان جواني بود كه مي‌خواست موبايلش را به من بفروشد. مشتري مرموز بي‌آنكه من متوجه شوم، سوئيچ ماشينم كه روي پيشخوان مغازه بود را سرقت كرد و از مغازه بيرون رفت. وي ادامه داد:دقايقي بعد درحالي‌كه بر سر قيمت گوشي با مرد جوان به توافق رسيده بودم او يك دفعه گوشي را از دستم قاپيد و مدعي شد كه از فروش آن پشيمان شده است. بعد از رفتن او بود كه متوجه سرقت سوئيچ ماشينم شدم و به سرعت سمت پاركينگ رفتم.

آنجا بود كه با جاي خالي ماشينم روبه‌رو شدم. وي افزود: از آنجا كه دامدار هستم داخل ماشين پژو پارس‌ام قوطي‌هاي روغن حيواني كه در حدود 8-7ميليون تومان ارزش داشت، بود كه مي‌خواستم به عمده‌فروشان مواد غذايي بفروشم كه دزدان آن را به سرقت بردند.

اين شكايت كافي بود تا كارآگاهان جست‌و‌جوي خود را براي شناسايي سارقان شروع كنند. مأموران در نخستين اقدام به بررسي تصاوير دوربين مداربسته مجتمع تجاري پرداختند و چهره شخصي كه به بهانه فروش گوشي سر مرد دامدار را گرم كرده بود تا همدستانش سر فرصت خودروي او را در پاركينگ مجتمع سرقت كنند، به‌دست آمد.

كارآگاهان در مرحله بعد سراغ آلبوم مجرمان سابقه دار رفتند و دريافتند كه او شرور سابقه داري معروف به داداش سياه است كه از مدت‌ها قبل تحت تعقيب پليس بود. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه وي با استخدام 3نوچه دست به خلاف مي‌زند. آنجا بود كه كارآگاهان پاتوق‌هاي احتمالي او را زيرنظر گرفتند و پنجشنبه هفته گذشته موفق به شناسايي او شدند. متهم تحت تعقيب به محض ديدن پليس پا به فرار گذاشت كه در نهايت با شليك گلوله پليس مجروح شد و به دام افتاد.

سرهنگ عباس صارمي رئيس پليس طرقبه شانديز در اين خصوص گفت:تحقيقات براي دستگيري 3نوچه وي و كشف جرايم احتمالي ديگر از سوي اين گروه خلافكار ادامه دارد تا زواياي پنهان پرونده آشكار شود.

کد خبر 306991

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha