دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه استقلال این روزها از اختلافات داخلی نسبتا شدیدی رنج می‌برد. اختلافات چندوجهی که می‌تواند این تیم را درگیر حاشیه‌های ماندگاری کند.

استقلال

به گزارش ایسنا، کافی است اتفاقات یک هفته اخیر باشگاه استقلال را دنبال کرده باشید تا متوجه شوید که این باشگاه این رو‌زها از اختلافات متفاوتی داخلی رنج می‌برد. اختلافاتی که علنی شده و از چشم هواداران نیز دور نمانده است. این اختلافات میان مسئولان استقلال در چند شکل خود را نمایان کرده که به نظر می‌رسد پیش از فوران کردن و همه‌ گیر شدن باید برای آنها راه‌حلی یافت.

  • مجیدی - کرار

نقطه شروع حاشیه‌های اخیر استقلال درگیری کرار و فرزاد مجیدی در اردوی استقلال بود. جاسم کرار که به دلیل اسکان همسر و فرزندش در منزل یکی از آشناهایش در کرج اردوی استقلال را شب پنج‌شنبه ترک کرده بود، صبح جمعه در اردوی استقلالی‌ها مجددا حاضر شد و این مساله با عصبانیت مجیدی همراه شد و واکنش تند او را به همراه داشت. کرار هم در مقام پاسخ گویی به وی بابت ترک بدون اطلاع اردوی استقلال زبان تندی را خطاب به او و بازیکنانش گشود که این مساله باعث شد او از تمرین کردن با استقلال تا اطلاع ثانوی منع شود.

  • معینی - کرار!

اولین نمونه این اختلافات را می‌توان در بحث جاسم کرار دید. کرار هافبک عراقی استقلال بعد از دعوا با فرزاد مجیدی با برخورد این باشگاه روبه‌رو شد. این اتفاق واکنش‌های مختلفی را در بین پیشکسوتان به همراه داشت اما مسعود معینی، عضو هیات مدیره استقلال که چندی قبل از این درگیری، شدیدا از مظلومی بابت جذب کرار انتقاد کرده بود در اظهاراتی بار دیگر نوک حملاتش را به سمت مظلومی گرفت و مدعی شد که به مظلومی قبلا گفته بوده که کرار مثل یک دندان پوسیده است و باید از این تیم برود.

  • افشارزاده - مظلومی

بعد از درگیری میان کرار و مجیدی، بهرام افشارزاده در اظهاراتی که از وی منتشر شده است از کرار انتقاد کرد و صراحتاً اعلام کرد که تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد و این درحالی بود که پرویز مظلومی علاقمند به حفظ کرار است. مظلومی اعتقاد دارد که کرار می‌تواند به تیمش کمک کند.

  • معاون حقوقی - مظلومی

اظهارات محسن بزرگی، معاون حقوقی باشگاه استقلال مبنی بر اینکه به مظلومی توصیه کرده بوده از کرار استفاده نکند با واکنش تند مظلومی روبه‌رو شد و سرمربی آبی‌ها در اظهاراتی بعد از بازی با نیروی زمینی اعلام کرد که بزرگی نمی‌تواند درباره مسائل فنی صحبت کند.

  • نظری جویباری - معینی

نمونه دیگری از اختلافات اخیر در باشگاه استقلال بین علی نظری جویباری به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال و مسعود معینی صورت گرفت. این‌بار هم عضو هیات مدیره استقلال در اظهاراتی کم سابقه انتقادات نسبتاً تندی را متوجه نظری جویباری کرد و گفت که وی مسئولیت آنچنانی‌ در استقلال ندارد. این اظهارات با واکنش نظری روبه‌رو شد و او گفت که مسئولیت این‌چنینی و آن چنانی چیست؟ او در ادامه صحبت‌هایش معینی را به بی‌فایده بودن در استقلال متهم کرد و گفت که آورده شما بعنوان عضو هیات مدیره برای استقلال چه بوده است؟

جدل لفظی نظری‌جویباری و معینی سابقه‌دار است و این دو در فصل گذشته هم چند بار علیه یک دیگر مواضع تندی را گرفته بودند.

  • آیا طوفان در راه است؟

در این میان می‌شد نمونه‌های دیگری را هم به عنوان شاهد مثال آورد اما همین چند نمونه کوچک نشان می‌دهد که در بین اعضای تیم، مدیران و معاونان باشگاه استقلال علی الظاهر همسویی در نگاه و دیدگاه وجود ندارد و شاید با یک شکست یا نتیجه تلخ، باشگاه استقلال آبستن حوادث جدید‌تری هم شود و بسیاری از اختلافات به شکلی دیگر نمود پیدا کنند و حتی شکلی تندتر به خود بگیرند. آیا کسی پیدا خواهد شد که پدری کند و جلوی شدید‌تر شدن این اختلاف را بگیرد.

کد خبر 306418

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha