سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۹
۰ نفر

تبریز و اصفهان، مرکز مهم بازی‌های امروز هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران است؛ جایی که استقلال میهمان گسترش فولاد است و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر، در یک بازی کلاسیک میزبان تراکتورسازی نایب قهرمان فصل گذشته خواهد بود.

 استقلال در حالي به تبريز رفته كه در اين شهر دنبال كسب چهارمين برد در ليگ برتر است، آنها اما مقابل تيمي كه در ليگ برتر و جام حذفي 3برد پياپي كسب كرده، كار سختي دارند. گسترش‌فولاد در حالي بايد از استقلال ميزباني كند كه مي‌تواند با يك پيروزي اين تيم را در جدول رده‌بندي كنار بزند و حداقل يك پله صعود كند.شاگردان فراز كمالوند با 8امتياز در رتبه چهارم جدول حضور دارند و البته استقلال 9امتيازي و سوم جدولي هم در انديشه ماندن در جمع رقباست.

  • روز سخت سپاهان

يكي از حساس‌ترين ديدارهاي اين هفته بين تيم‌هاي مدعي سپاهان و تراكتورسازي برگزار مي‌شود؛ 2تيمي كه در چند سال اخير هميشه جزو مدعيان بودند و البته فصل گذشته هم خاطرات تلخ و شيريني از يكديگر دارند. شيرين؛ اتفاقي است كه براي سپاهاني‌ها افتاد و اين تيم توانست در هفته آخر ليگ و با توجه به تساوي تراكتورسازي مقابل نفت به قهرماني ليگ چهاردهم برسد و تلخ؛ اتفاقي بود كه براي سرخپوشان تبريزي رخ داد. شاگردان توني اوليويرا، فصل گذشته و به اميد اينكه ديدار سپاهان مقابل سايپا با نتيجه مساوي به پايان رسيده جشن قهرماني به پا كردند اما متوجه شدند اين خبر صحت نداشته است.

تراكتورسازان بخشي از اين تلخي را هم از چشم سپاهاني‌ها مي‌ديدند و حالا هيچ بعيد نيست كه به اين بازي به چشم انتقام نگاه كنند. سپاهان در اين بازي به فكر حفظ صدرنشيني‌اش است و قطعاً تراكتورسازي هم در پي كسب 3امتياز براي بازگشت به جمع مدعيان اين فصل خواهد بود.

  • ذوب‌آهن مقابل تيم بحران‌زاده

امروز ضعيف‌ترين فولاد چند فصل اخير در حالي بايد در خوزستان از ذوب‌آهن ميزباني كند كه بايد ديد پس از شكست اين تيم مقابل پرسپوليس و سنگ پراني تماشاگران اهوازي چه سرنوشتي در انتظار دراگان اسكوچيچ خواهد بود.ذوب‌آهن با وجود شكست در هفته اول و دوم ليگ، توانست شرايط خوبي را تجربه كند و اكنون با 7امتياز در رده پنجم جدول قرار دارد. شاگردان گل‌محمدي كه اين روزها شرايط خوبي را هم پشت سر مي‌گذارند و با انگيزه هستند، مي‌خواهند اين فصل چهره يك مدعي جدي را از خودشان نشان دهند و اين هدف نيازمند حضوري پرقدرت در اين ميدان‌هاست. البته ذوب‌آهني‌ها در 2بازي خارج از خانه مقابل استقلال و پرسپوليس نشان دادند كه خطرناك‌تر هستند و همين موضوع كار را براي فولاد سخت‌تر خواهد كرد.دربي مشهد ميان پديده و سياه‌جامگان هم يكي از بازي‌هاي جذاب امروز خواهد بود و مشهدي‌ها پس از سال‌ها تماشاي دربي اين شهر را تجربه خواهند كرد.

  • برنامه بازي هاي امروز

گسترش فولاد - استقلال تهران ............ساعت 17

پديده - سياه جامگان.........................ساعت 17

سپاهان - تراكتورسازي......................ساعت 17:30

راه آهن - ملوان..............................ساعت 17:30

فولاد - ذوب آهن ............................ساعت 18:45

کد خبر 307315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha