چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۴
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دیروز با برگزاری ۴دیدار پیگیری شد که استقلال با برد ۲ بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز، رکورد ۱۰۰درصد پیروزی در بازی‌های خارج از خانه را حفظ کرد.

فوتبال-استقلال

استقلال كه در مشهد و اهواز 6 امتياز با ارزش از سياه‌جامگان و استقلال اهواز گرفته بود اين بار در تبريز با گل‌هاي سجاد شهباززاده و محسن كريمي در دقايق 25 و 65 موفق به شكست گسترش فولاد شد. آبي‌هاي تهران در اين ديدار با استفاده از تجربه بالايشان و همچنين اشتباهات مدافعان گسترش، برد مهمي را به دست آوردند تا 12 امتيازي شوند. حالا استقلال با يك بازي كمتر نسبت به سپاهان، در فاصله 2 امتيازي اين تيم قرار دارد و يك تهديد جدي براي صدرنشين محسوب مي‌شود.

پرويز مظلومي در حالي برابر گسترش فولاد با عنوان سرمربي استقلال برنده شد كه در يكي از تاريخي‌ترين بازي هاي استقلال تهران و تراكتورسازي در شهر تبريز صاحب برد 2 بر صفر شده بود. اين بازي در بهمن ماه سال90 برگزار شد و استقلال تراكتورسازي را كه از امير قلعه‌نويي به عنوان سرمربي بهره مي‌ برد، شكست داد. اگر اين نتيجه در كارنامه تراكتورسازي ثبت نمي‌‌شد، آنها در پايان سال قهرمان ليگ يازدهم حرفه‌اي مي‌ شدند. مظلومي اين‌بار هم يك برد با ارزش در تبريز به دست آورد.

نكته مهم ديگر در اين بازي آمادگي بالاي سجاد شهباززاده بعد از مصدوميت بود. شهباززاده تنها در 3‌بازي براي استقلال به ميدان رفته كه حاصل آن زدن2 گل به سياه‌جامگان، 2 گل به شهرداري سمنان و يك گل به تيم گسترش فولاد است تا عملكردي فوق‌العاده در اين فصل داشته باشد. محسن كريمي بازيكن جوان استقلال هم جزو بازيكنان تاثيرگذار تيمش بود.

  • تساوي سپاهان و تراكتورسازي

ديــدار حـساس سپـاهــان و تراكتورسازي هم در اصفهان در نهايت با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا زردپوشان اصفهاني 2‌امتياز خانگي ديگر را هم از دست بدهند. در اين بازي سپاهان نسبت به تراكتورسازي چهره تهاجمي‌تري داشت ولي غيبت بازيكناني مثل خلعتبري، حاج صفي، پريرا و پادواني در عملكرد قهرمان فصل قبل تاثير منفي گذاشته است. تيم فوتبال پديده هم موفق شد دربي شهر مشهد را به سود خود به پايان ببرد. اين ديدار با نتيجه يك بر صفر به سود شاگردان رضا مهاجري به پايان رسيد. مهدي خيري در دقيقه17 تك‌گل اين ديدار را به ثمر رساند تا پديده فاتح دربي مشهد شود.

تيم فوتبال راه‌آهن هم در زمين خودش با نتيجه يك بر صفر مغلوب ملوان شد تا نتايج خوب تيم محبوب شهر انزلي با حميد استيلي همچنان ادامه داشته باشد. ملوان در اين بازي با تك گل آرش افشين كه در دقيقه63 به‌ثمر رسيد يك برد با ارزش را در تهران به دست آورد. اين شكست وضعيت راه‌آهن را در ليگ كمي به خطر انداخت و فرهاد كاظمي براي بهبود شرايط تيمش كار سختي در هفته‌هاي آينده در‌پيش خواهد داشت.

  • نتايج بازي‌هاي ديروز

گسترش فولاد صفر ........ استقلال تهران 2
پديده يك .....................سياه‌جامگان صفر
سپاهان صفر ............... تراكتورسازي صفر
راه‌آهن صفر ...............................ملوان يك

کد خبر 307469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha