همشهری آنلاین: معاون ورزشی باشگاه استقلال از موافقت مظلومی با جدایی ریوالدو خبر داد و گفت به کرار اولتیماتوم دادیم که اخراجش می‌کنیم.

علی نظری جویباری

به گزارش مهر، علی نظری جویباری در پایان نشست خود با کرار جاسم در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما امروز یک جلسه با کرار داشتیم که گزارش آقایان پورحیدری و مظلومی را درباره او خواستیم. همچنین پس از صحبت با بهرام افشارزاده به یک جمع بندی رسیدیم که حتی اگر لازم بود ایشان را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بفرستیم. از فرزاد مجیدی هم تشکر می‌کنیم که گزارشی عالی به ما داد.

وی اضافه کرد: کرار با ما صحبت کرد و گفت مشکل من خانواده‌ام است و همسرم در کرج زندگی می‌کند. اما این بار ما با او برخورد جدی کردیم و با توجه به اینکه حق با ما بود و پول وی را تا نیم فصل پرداخت کرده بودیم او هیچ حقی برای اعتراض نداشت و خودش هم قبول کرده که اشتباه کرده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال همچنین افزود: به او اولتیماتوم دادیم که اگر یک بار دیگر چنین رفتاری را تکرار کند او را اخراج خواهیم کرد که خودش هم قول داد که اگر تا پایان فصل پول هم نگیرد دیگر حاشیه سازی نخواهد کرد و هر چه کمیته انضباطی تصمیم بگیرد او هم قبول می کند.

وی در خصوص تصمیم نهایی برای بازگشت کرار به تمرینات بیان کرد: ما با افشارزاده جلسه می‌گذاریم اگر صلاح دانستند به تیم بر می‌گردد. حرف اول و آخر را در این باره افشارزاده می‌زند.

نظری جویباری در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال درخواست تعویق بازی خود را داشته است؟، خاطرنشان کرد: ما نامه زدیم به سازمان لیگ تا بازی ما را عقب بیاندازند ولی وقتی همه تیم‌ها بازی می‌کنند ما هم پذیرفتیم. ما گفتیم اگر قرار است فقط استقلال بازی کند دیدار ما هم به تعویق بیفتد اما وقتی دیدیم سایر تیم‌ها طبق برنامه بازی می‌کنند ما اعتراضی نداشتیم.

وی درباره جدایی ریوالدو از این تیم عنوان کرد: ما شب گذشته جلسه‌ای در این باره داشتیم و نظر سرمربی تیم را هم پرسیدیم که مظلومی گفت که باید منافع باشگاه باید حفظ شود و نیازی به او ندارد. او البته گفت یک بازیکن جایگزین بگیریم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پایان گفت: ریوالدو به ما گفت حاضر است پول را پس بدهد و جدا شود. او به ما گفت تا اندازه‌ای که در استقلال بوده‌، پولش را بدهیم ولی بقیه را پس می‌دهد. در این باره افشارزاده گفته که اگر کادر فنی بخواهد ما او را از فهرست خارج می‌کنیم. در هر صورت اگر ریوالدو پول ما را پس بدهد، ما هم قراردادش را فسخ می‌کنیم و با توجه به اینکه در تمرینات حاضر نیست دیگر در استقلال نخواهد ماند.

کد خبر 306301

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha