همشهری آنلاین: مدافع ارمنی استقلال درخواست فسخ قرارداد با این باشگاه را داد و دیگر به ایران برنخواهد گشت.

مگویان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گذشت 7 هفته از شروع لیگ برتر هرائر مگویان هیچ پولی از باشگاه استقلال دریافت نکرده ضمن اینکه بخش زیادی از پول فصل گذشته خود را هم از باشگاه طلبکار است. همین موضوع باعث شده که این بازیکن که در طول یک سال و نیم حضورش در استقلال کمتر حاشیه درست کرده بود، تصمیم بگیرد از این باشگاه جدا شود.

ادموند اختر مدیربرنامه‌های هرائر مگویان با تایید این خبر می‌گوید: ما می‌خواهیم کاری کنیم که به نفع باشگاه استقلال باشد تا حالا این بازیکن را به زور وعده در ایران نگه داشتند اما دیگر کاری از دستم برنمی‌آید. مطمئنا آقایان در باشگاه استقلال می‌توانند بازیکن باکیفیت دیگری به جای هرائر به باشگاه استقلال بیاورند.

او ادامه داد: مگویان بازیکن ملی پوش استقلال است که در رقابت‌های مهمی حضور دارد. بازیکنان دیگر همه پول‌هایشان را گرفته‌اند اما مگویان که قراردادش 50 هزار دلار از همه خارجی‌های استقلال بیشتر است ریالی پول نگرفته و تازه بخش زیادی از قرارداد فصل گذشته را هم طلبکار است. ریوالدو 80 هزار دلار پول گرفته و قراردادش را فسخ کرده اما ما بدون اینکه پولی بگیریم، از باشگاه می‌خواهیم که خیلی مسالمت آمیز قرارداد او را فسخ کند. فقط تنها خواسته‌مان این است که قرارداد فصل گذشته‌اش را به او پرداخت کنند.

مدیربرنامه‌های مگویان در پایان می‌گوید: مطمئنا دور و بر آقایان در باشگاه استقلال آنقدر ایجنت خوب وجود دارد که آنها می‌توانند بازیکنی با کیفیت‌تر از مگویان به استقلال بیاورند. دیگر کار از دست من خارج شده و نمی‌توانم او را راضی کنم. هرائر به من می‌گوید که هر وقت به اردوی تیم ملی ارمنستان می‌رود، همه از قراردادهای میلیون دلاری حرف می‌زنند و خجالت می‌کشد که بگوید رقم کم قراردادش با استقلال را هم دریافت نکرده است. هرائر مگویان عاشق استقلال نبوده و به خاطر پول به ایران آمده است. پس حق بدهید که دیگر نتواند این شرایط را تحمل کند. البته او به من گفت که عاشق طرفداران استقلال است و به زودی دوباره به این تیم برخواهد گشت.

کد خبر 308761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha