امیرحسین اعظمی: معمای فسخ قرارداد ریوالدو بازیکن برزیلی باشگاه استقلال پیچیده‌تر از روزهای قبل شده و این در حالی است که او روز گذشته برای همیشه ایران را ترک کرد.

ورزشی

ريوالدو قبل از ترك ايران حتي توضيحات كاملي را به حراست فدراسيون فوتبال ارائه داد و مدعي شد كه هرگز اين 40هزار دلار را دريافت نكرده است.نكته عجيب اما افشاگري معاون حقوقي باشگاه استقلال در مورد مفقود شدن اين مبلغ است.در روزهايي كه بهرام افشارزاده در مورد اين اتفاق مهم، پاسخگوي رسانه‌ها نيست، محسن بزرگي معاون حقوقي استقلال پرده از يك راز مهم برمي‌دارد.

او مي‌گويد:« نمي‌خواهم به جزئيات ورود كنم اما مي‌دانيم چه‌كسي اين پول را برده است، خودش هم مي‌داند كه ما اطلاع داريم چه‌كسي است.او بهتر است به‌خودش بيايد و پول را تحويل دهد، پيش از اينكه بخواهيم با توسل به مراجع قضايي اين فرد را دستگير كنيم. ما تا آخر پاي اين موضوع ايستاده‌ايم تا پاكي و درستي باشگاه استقلال اثبات شود.»

معاون حقوقي باشگاه استقلال در ادامه حرف‌هايش با شفافيت بيشتري صحبت مي‌كند.او در اين‌باره كه پول قرارداد ريوالدو به‌حساب كسي واريز شده يا آن را به‌صورت دستي پرداخت كرده‌اند تأكيد مي‌كند:«مدارك كاملي در دست است و اگر هم پول به‌صورت دستي به كسي پرداخت شده باشد رسيد آن نزد باشگاه موجود است.

اگر ما آبروداري مي‌كنيم به اين دليل است كه نمي‌خواهيم آبرويي از كسي ريخته شود. اين پول طبق مداركي كه در اختيار داريم از ايران خارج نشده است و فردي كه بيشترين احتمال را مي‌دهيم پول نزد او باشد هم در ايران است. باز هم مي‌گوييم كه ما به‌زودي اين مبلغ را به‌حساب باشگاه برمي‌گردانيم.»

40هزار دلار پول گمشده ريوالدو و كشيده شدن پاي برادرزاده مظلومي به اين ماجرا، اتهامات زيادي را متوجه سرمربي استقلال كرده است. مظلومي اول فصل حاضر شد با بازيكني قرارداد ببندد كه نزديك به يك سال فوتبال بازي نكرده بود و از لحاظ انضباطي هم كارنامه خوبي نداشت. مطمئنا اين اتفاقات سرمربي استقلال را هم تحت فشار قرار خواهد داد.

  • دفاعيه برادرزاده مظلومي

صحبت‌هاي معاون حقوقي استقلال اما انگشت اتهام را به سمت امير مظلومي، برادرزاده پرويز مظلومي مي‌برد.ايجنت خارجي ريوالدو در ايران نيست و فرد ديگري هم در انتقال اين بازيكن به استقلال نقش نداشته است.برادرزاده مظلومي اما از خودش دفاع مي‌كند، حتي سرمربي استقلال هم ديروز در مصاحبه‌اي تأكيد كرد كه خودش و برادرزاده‌اش يك ريال هم از اين پول برنداشته‌اند و اهل گرفتن پول‌هاي كثيف نيستند.

حالا برادرزاده مظلومي در اين خصوص مي‌گويد:«اسناد پول گمشده ريوالدو موجود است كه اين مبلغ به‌حساب مدير برنامه خارجي‌اش واريز شده است و اثر انگشت آن شخص هم وجود دارد.»مظلومي در مورد اينكه برخي به‌صورت غيرمستقيم اعلام كرده‌اند او 40هزار دلار را دريافت كرده، تأكيد مي‌كند:« اگر كسي در فوتبال هر سند، فايل صوتي و تصويري از بنده دارد كه من در اين انتقال حتي يك ريال دريافت كرده‌ام، خوشحال مي‌شوم آن را ارائه‌دهد.»

  • توضيحات رئيس حراست فدراسيون

محمدحسين حميسي، رئيس كميته حراست فدراسيون فوتبال هم در مورد اين موضوع مي‌گويد: «آنچه تا اين لحظه مشخص شده اين است كه يك ايجنت غيررسمي فوتبال پول را دريافت كرده كه قطعا او را ظرف امروز و فردا، فرا خواهيم خواند. پيش از آنكه ريوالدو قراردادش را فسخ و ايران را ترك كند، با او نشستي داشتيم و اظهارات وي را گرفتيم و صورتجلسه كرديم. ريوالدو به‌شدت اعتراض داشت كه ۴۰ هزار دلار را از باشگاه استقلال نگرفته است.»

کد خبر 309029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha