چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: در هفته هشتم لیگ برتر، استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان به نتیجه مساوی رسید و استقلال اهواز بازی را به پدیده واگذار کرد.

استقلال

به گزارش همشهري آنلاين، در آخرين روز از مسابقات هفته هشتم ليگ برتر، استقلال تهران تيم نخست جدول در اهواز ميهمان استقلال خوزستان بود.

خوزستاني‌ها در اين بازي نشان دادند كه به رغم جوان بودن تيم‌شان بي‌دليل نيست كه در رده سوم جدول قرار دارند؛ تيمي پرنفس و تكنيكي كه براي هر حريفي خطرناك است. نخستين گل بازي را عقيل كعبي در دقيقه 28براي خوزستاني‌ها به ثمر رساند اما اين گل را پروپچيج در دقيقه 44 پاسخ داد تا ركود 5 بازي بدون گل براي خوزستاني‌ها ادامه پيدا نكند.

استقلا تهران با اين تساوي 18 امتيازي شد و در صدر ماند. استقلال خوزستان به مانند سپاهان 16 امتيازي شد و در مكان سوم باقي ماند.

در ديگر بازي چهارشنبه 29 مهر نفت تهران بعد از مدت‌ها ناكامي با دو گل از سد راه‌آهن گذشت. صبا نيز دو بر يك از سد فولاد خوزستان قعر نشين گذشت.

ذوب‌آهن و گسترش فولاد به تساوي بدون گل رضايت دادند و در نهايت پديده خرسان در يك بازي پرگل با نتيجه 3 بر 2 ا زمين مسابقه با استقلا اهواز با پيروزي ترك كرد.

کد خبر 311240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha