همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد و راه اندازی گروههای تروریستی در اصل راهبرد آمریکا برای تغییر جنگ مستقیم به جنگهای نیابتی در منطقه و علیه ایران است.

 احمدرضا پوردستان

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان امروز در مراسم صبحگاه تیپ 177 پیاده شهید محمدجعفر نصراصفهانی مستقر در تربت حیدریه افزود: در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی تلاشهای براندازانه زیادی داشته است.

وی گفت: زمانی که جبهه استکبار متوجه توان رزمی و آمادگی بالای نیروهای مسلح و بسیجیان ایران شد تصمیم گرفت راهبرد خود را از جنگ مستقیم نظامی به جنگهای نیابتی تغییر دهد و با راه اندازی گروههای تروریستی داعش و النصره سعی کرد این حرکات را به مرزهای ایران نزدیک کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز فرزندان این ملت در قوای مسلح با توان رزمی بالا اجازه هیچگونه حرکتی را به گروههای تروریستی نمی دهند، جوانان غیور و توانمند ایران اسلامی جواب قاطع و دندان شکن به متجاوزان خواهند داد.

امیر پوردستان گفت: دشمنی ایران و آمریکا ریشه دار است، اگر تاریخ را به خوبی ورق بزنیم به این حقیقت خواهیم رسید که دشمن درجه یک ملت و انقلاب اسلامی ایران آمریکای جنایتکار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی روز یکشنبه به منظور بهره برداری از مکان گردان 748 تیپ 177 که اعتبار آن از محل بودجه داخلی تامین شده است به شهرستان تربت حیدریه سفر کرد و در مراسم صبحگاه مشترک حضور یافت.

کد خبر 306309

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha