همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: موتور حرکت نیروهای مسلح بنیه های اعتقادی، ایمانی و فرهنگ دینی است، نیروی انسانی که از بنیه های اعتقادی و ایمانی قوی تری برخوردار است،به طور موثرتری می تواند در صحنه و میدان رزم وارد شود.

 احمدرضا پوردستان

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه ششمین جشنواره حدیث ارتش در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: موتور حرکت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قبل از اینکه سلاح و تجهیزات باشد؛ بنیه های اعتقادی، ایمانی و فرهنگ دینی است.

وی خاطر نشان کرد: با عنایت به تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا نسبت به مقوله فرهنگ، آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش با عشق و علاقه نسبت به فراگیری آموزش های قرآنی و تعالیم انسان ساز اهل بیت عصمت و طهارت (ع ) در سطح ارتش اهتمام ویژه ای دارند.

پوردستان تاکید کرد:جشنواره حدیث یکی از جلوه های آن است و می تواند در تقویت بنیه های اعتقادی و دینی کارکنان غیور ارتش تاثیر زیادی داشته باشد.

وی افزود: واقعیت جنگ ها ثابت کرده که نیروی انسانی حرف اول و آخر را در نبردهای حال و آینده می زند و بدون شک آن نیروی انسانی که از بنیه های اعتقادی و ایمانی قوی تری برخوردار باشد؛ به طور مؤثرتری می تواند در صحنه و میدان رزم وارد شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:اینجانب و دیگر فرماندهان ارتش از برگزاری جشنواره های حدیث و سایر فعالیت های فرهنگی و قرآنی در سطح ارتش تشکر و به صورت ویژه از آن حمایت می کنیم.

مراسم پایانی ششمین جشنواره سراسری حدیث ارتش، صبح امروز با معرفی نفرات برگزیده و با حضور جمعی از فرماندهان و مقامات عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نیروهای مسلح در محل مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

کد خبر 303843

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha