همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رویدادهای منطقه خاورمیانه، گفت: تمام تحرکات در اطراف مرزهای میهن اسلامی و منطقه را به خوبی زیر نظرداریم.

احمدرضا پوردستان

به گزارش ایرنا، امیر احمدرضا پوردستان دربازدید ازیک واحد تولید موادغذایی در شهرستان ساوجبلاغ البرز، افزود: فرزندان شجاع ایران اسلامی در ارتش و سایر نیروهای مسلح با هوشیاری کامل، تمام تحرکات بدخواهان را زیر نظرو کنترل دارند.

وی ادامه داد: درصورت مشاهده کوچکترین اقدامی علیه امنیت کشورمان با اقتدار کامل وارد خواهیم شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز بین نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران ، وحدت و انسجام کامل وجود دارد واگر کوچکترین خطایی از دشمن سرزند، پاسخ کوبنده دریافت خواهد کرد.

امیر پوردستان با بیان اینکه دشمنان اقتدار نیروهای مسلح و ملت ایران را به خوبی می شناسند و 8 سال جنگ تحمیلی گواهی براین مدعاست، گفت: امروز دشمنان به طورمستقیم

وارد جنگ با ایران نمی شوند بلکه به شیوه حمایت از گروه های تکفیری و تقویت تروریست ها در منطقه برای مقابله با نفوذ ایران اسلامی در منطقه روی آورده اند.

وی اظهار کرد: ارتش اسلام در هشت سال دفاع مقدس به رغم تحریم های دشمنان با تبعیت از فرامین امام راحل (ره ) به خوبی در جبهه های جنگ نقش آفرینی کرد و اکنون نیزدر زمینه تولید تجهیزات و فناوری نظامی به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

فرمانده نزاجا گفت: اگرامروزمی بینیم که تیم هسته ای ایران در یک طرف میز مذاکره و نمایندگان 6 قدرت جهانی درطرف دیگرمذاکره قرارمی گیرند، بیانگر اقتدار ایران اسلامی است که به برکت خون پاک شهدای گرانقدربه دست آمده است.

وی با اشاره به برخی اظهار نظر ها در خصوص بازدید کارشناسان بین المللی از مراکز نظامی ایران، ،تاکید کرد: فرزندان ایران اسلامی، اجازه بازدید از مراکز نظامی را به دیگران نخواهند داد.

پوردستان، شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه را نتیجه مقاومت ملت ایران در برابر ابرقدرت های جهان دانست و افزود: تا زمانی که روحیه استکبار ستیزی در بین ملت ایران باشد هیچ ابرقدرتی توان مقابله با این ملت را ندارد.

وی تاکید کرد: دولتمردان آمریکا بهتر است به جای تکرار اشتباهات گذشته به نصایح رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بیش از دو هزارموسسه آینده پژوهی ، بارها در خصوص ایران دست به تحقیق و پژوهش زده اما نتایج تحقیقات آنها نادرست از آب درآمده است.

کد خبر 302575

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha