سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

گروه اجتماعی: سال تحصیلی 87-86 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور 3 میلیون و 300 هزار دانشجو از روز سه‌شنبه 20 شهریور ماه آغاز می‌شود.

حسن خالقی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: تقویم آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با هدف پرهیز از طولانی شدن بیش از حد نیم‌ سال‌های تحصیلی به دلیل مواجهه با تعطیلات رسمی‌کشور، تغییر کرد.

وی افزود: نیم‌سال اول سال تحصیلی جدید از 20 شهریور ماه آغاز و کلاس‌های درس نیز 10 دی ماه پایان می‌یابد.همچنین آغاز دوره تابستانی سال تحصیلی جدید اول تیر ماه و پایان کلاس‌های درس 23 مرداد 87، تعیین شده است، پایان دوره نیز 30 مرداد خواهد بود.

به گفته خالقی، این بخشنامه از سوی معاونت آموزشی وزارت علوم برای کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از جمله دانشگاه‌های سراسری، پیام نور، جامع علمی‌کاربردی، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی، مؤسسات علمی، تحقیقاتی و فناوری و دفتر مدارس عالی فنی و حرفه‌ای ابلاغ شده و لازم الاجراست.

خالقی همچنین به ایسنا گفت: شهریه هیچ یک از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در سال جاری افزایشی نخواهد داشت و تا این لحظه نیز از سوی دانشگاه آزاد هیچ افزایش شهریه‌ای اعلام نشده است.

کد خبر 30603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز